erotyczna przekąska

1. Data: 2003-06-19 19:37:26

Temat: erotyczna przekąska
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

cześć
potraktujcie to proszę z lekkim przymrużeniem oka:)
złowiłam to kiedyś w necie, ale autora nie było

Ułożę Ciebie miła, na mym półmisku szklanym
I nagość Twą przybiorę - owocem pomarańczy.
Posiłek smakowity, gdy tak mi jest podany,
Aby nasycić zmysły, z pewnością mi wystarczy.

Na piersi dam winogron, by spłynął słodkim sokiem.
Na brzuchu zimny deser - lody w bitej śmietanie.
I znów na Ciebie spojrzę, nadal zgłodniałym wzrokiem
I chęć, by Ciebie pożreć z pewnością mnie dostanie.

Truskawki między uda, banany na kolana,
Orzechy w czekoladzie przyłożę Ci do boku.
I zadbam, byś likierem została mi oblana,
A usta Twe wilgotne wciąż się moczyły w soku.

Powoli będę zjadał owoce z Twego ciała.
Z ochotą zliżę deser - lody w bitej śmietanie.
I chociaż masz łaskotki i będziesz wciąż się śmiała,
Moją przekąską słodką - w ten wieczór pozostaniesz.

pozdrawiam serdecznie
Monika

1. Data: 2003-06-19 20:00:29

Temat: Re: erotyczna przekąska
Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coz rzec by mozna chyba na to trzeba odpowiedziec bardziej subtelnym
wierszem nizapomnianego Czeslawa (cytat z pamieci prosze o wybacznie) pt.
Wyznanie

Panie Boze kochalem dzem truskawkowy
jak tez ciemna slodycz kobiecego ciala
wodke zmorozona i sledzia...

i tak dalej. Piekne

Czarek

1. Data: 2003-06-19 20:41:06

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> złowiłam to kiedyś w necie, ale autora nie było
>
> Ułożę Ciebie miła, na mym półmisku szklanym
> I nagość Twą przybiorę - owocem pomarańczy.

O kurczę, a ja już po kolacji ;-)

A tu tak smakowicie.

--
brow(J)arek pozdrawia

P.S. Ale jakbym sie tak zgłodniały obudził gdzieś o 2 w nocy to
przekąska jak się patrzy ;-)

1. Data: 2003-06-19 21:04:04

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Truskawki między uda

A ja, kurcze, kompot ugotowalam zamiast...
Przesliczne, Monika:)

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-06-20 17:28:03

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na piersi dam winogron, by spłynął słodkim sokiem.
Eh, Anonimowy Poeto -> winogorno, by spłynęło słodkim sokiem lub te
winogorna, by spłynęły itd.
Nie ma czegoś takiego jak "winogron"

> Na brzuchu zimny deser - lody w bitej śmietanie.

O matko - gotowe zapalenie przydatku (ów ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Ola

1. Data: 2003-06-21 10:26:39

Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> To prawda, ale istnieje coś takiego jak "licentia poetica" ;-)
> Pozdrawiam
> Wok

No to już wiemy, kto jest tym anonimowym poetą. Moje gratulacje, mi tam się
podoba

1. Data: 2003-06-21 10:55:46

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to już wiemy, kto jest tym anonimowym poetą. Moje gratulacje, mi tam
się
> podoba

Mnie tez,cudny jest wierszyk :-)

Magda

1. Data: 2003-06-21 11:51:48

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> się
> >
> Mnie tez,cudny jest wierszyk :-)
> Magda

A mi się niezbyt podoba...taki zbyt dosłowny, mało poetycki... za mało
subtelny - tu walniemy truskawkę, tu obłożymy bananami,i do tego lody na
brzuch. A na koniec umoczymy kobietę w soku i polejemy
likierem......aaaa.......wieczór sadysty? ;-)
Ola (co się rzadko zachwyca poezją choć często ma z nią do czynienia)

1. Data: 2003-06-22 18:09:51

Od: "Kubuś Puchatek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko jest, tylko miodku brakuje :(

[PILNE] Mięso w marynacie, wędzenie lada moment ale...
witam
śmietanowy sos do pizzy
szczawiowka
test