esperal

11. Data: 2007-05-18 22:01:39

Temat: Re: esperal
Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 23:40, Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> wrote:

> Nie rozumiem ossochooozi.

Hihihi :-))))
Przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać :-) Czytam i chichram się
sama do siebie :-)))
Dyskusja się Wam klei, że hoho :-)

Pozdrawiam,
Maja

12. Data: 2007-05-18 22:06:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 18 May 2007 15:01:39 -0700, Maja wrote:

> Hihihi :-))))
> Przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać :-) Czytam i chichram się
> sama do siebie :-)))
> Dyskusja się Wam klei, że hoho :-)

A Ty rozumiesz ooossochoozi? :) Bo ja już przestałem.

Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

13. Data: 2007-05-18 22:09:15

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 00:06, Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> wrote:

> A Ty rozumiesz ooossochoozi? :) Bo ja już przestałem.

Już nie rozumiem :-) Ale fajnie się czyta :-)

Pozdrawiam,
Maja

14. Data: 2007-05-19 09:07:54

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Nie rozumiem ossochooozi.

Mistrzu, ja się pytam od początku o to, jakie są skutki uboczne dla
zdrowia fizycznego po wszyciu esperalu a Ty piszesz o wszystkim tylko
nie o tym.

15. Data: 2007-05-19 10:05:02

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 May 2007 11:07:54 +0200, d852 wrote:

> Mistrzu, ja się pytam od początku o to, jakie są skutki uboczne dla
> zdrowia fizycznego po wszyciu esperalu a Ty piszesz o wszystkim tylko
> nie o tym.

Aaa - o to chozi:)

Przecież napisałem, że jakieś mogą być:)

Producent wymienia ich sporo. Począwszy od nudności, wymiotów, przez
zaburzenia świadomości, uszkodzenie watroby, neuropatie, do impotencji.
Po zażyciu alkoholu dochodzą objawy zatrucia aldehydem octowym.

Z całą mocą należy podkreślić, że esperal nie jest lekiem leczącym
uzależnienie. Mnóstwo ludzi pije z "wszytką", a sporo jest w stanie
sobie taką tabletkę we własnym zakresie wydłubać. Jeśli ktoś naprawdę
chce się leczyć i mieć na pokaz dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa, to
może łykać disulfiram w tabletkach.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

16. Data: 2007-05-21 10:49:09

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wszyty esperal, jak każde lekarstwo nie jest obojętne dla organizmu, ale
jego skutki uboczne są dużo większe jak alkoholik pije mimo wszycia. Przez
okres 3 miesięcy rujnuje organizm, ponieważ taki okres esperal się
rozpuszcza.
Pozdrawiam Jurek M.

17. Data: 2007-05-21 12:08:12

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, że potwierdzasz to co napisałem:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

18. Data: 2007-05-21 23:26:55

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale jego skutki uboczne są dużo większe jak alkoholik pije mimo
> wszycia. Przez okres 3 miesięcy rujnuje organizm, ponieważ taki okres

Mnie interesuje to, co się dzieje jak alkoholik nie pije.

19. Data: 2007-05-21 23:59:08

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mnie interesuje to, co się dzieje jak alkoholik nie pije.
Teoretycznie nic się nie dzieje z organizmem jeżeli alkoholik nie pije.
Rozpuszczający się esperal szkodzi na organizm jako zbyteczna chemia...
W jakimś sensie jest szkodliwy dla organizmu, tak, jak wszystkie leki.
Esperal jest tylko i wyłącznie straszakiem. Wiem, że bierzesz pod uwagę nie
picie po wszyciu, ale musisz znać wszelkie działania esperalu. Nigdy nie
wiadomo kiedy alkoholik sięgnie po alkohol, w końcu to choroba. Działanie
esperalu (po wypiciu alkoholu) będzie działało na każdego człowieka inaczej,
zwykła różnorodność osobnicza. Zależy też w jakim czasie alkohol jest pity.
Im szybciej, tym gorzej organizm znosi picie. Następuje zaczerwienienie
twarzy, podnosi się ciśnienie krwi, może nastąpić drżenie rąk, a nawet
całego ciała. Samopoczucie alkoholik ma wtedy fatalne. Trzeba przestać pić
co najmniej na kilka godzin, aby samopoczucie wróciło do normy. (Aczkolwiek
zdaję sobie sprawę, że normą samopoczucia alkoholika jest stałe stawienie.
Były wypadki śmierci, gdy alkoholik wypił duszkiem dużą ilość alkoholu, a
czasem nawet niewiele, jeżeli miał organizm wyniszczony.
Czy ta odpowiedź Ciebie satysfakcjonuje, bo mogę opisać obszerniej.
Pozdrawiam Jurek M.

20. Data: 2007-05-22 07:18:09

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:
> [...]
> dużą ilość alkoholu, a czasem nawet niewiele, jeżeli miał organizm
> wyniszczony. Czy ta odpowiedź Ciebie satysfakcjonuje, bo mogę opisać

Czemu nie, jeśli dysponujesz wiedzą. Tyle, że bardziej mnie interesuje
to jak esperal działa na organizm bez styku z alkoholem.

hypoplastyczne zatoki
Ból w okolicach pępka.
KOmisia wojskowa.
bóle piersi pomocy