zmowa milczenia

31. Data: 2009-01-07 21:02:30

Temat: Re: zmowa milczenia
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój kotek nie mruczy,jest chory boli go brzuszek bo ma kule
włosowe.Podałam mu specjalną maść i parafinę ,żeby mógł zrobić co
trzeba a on nic!!!Ani nie je, ani nie pije tak od wczoraj jest taki
osowiały i nie mruczy.Przedtem tylko się przytuliłam już włączał
silniczki a teraz nic cisza!Martwię się ,zobaczę do jutra.Z, nim to
ciężka sprawa iść do weta ,to kot nieleczalny.Sztuką jest podać mu
leki,a wyczynem utrzymać u lekarza,co ja piszę wyjąć go z kosza-
transportera to wyczyn.Wet się go boi,ja ubieram grube rękawice sweter
i odsuwam twarz jak się da.W poczekalni istny popłoch wśród
pacjentów.Ale jakoś muszę mu pomóc właśnie mąż kupił mu trawkę zieloną
dla kotów .Zainteresował się nią ,lecę patrzeć. czy poskubie
trochę .Może wtedy zwymiotuje.Przepraszam że się tak rozpisałam ale
wiem że lubiusz kociaki i mnie zrozumiesz .

Nie przepraszaj, tylko tekst wrzuć na pl.rec.zwierzaki.
Tu się kotów nie lubi, polują na ptaki psubraty.

32. Data: 2009-01-07 21:22:11

Temat: Re: estetyka
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> "Bo piękno na to jest, by zachwycało". C.K.N.
:)
Tak ale zawsze trzeba miec swiadomosc tego,
ze to co jest piekne dla nas
nie musi byc pieknym dla kogos innego
:)
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

33. Data: 2009-01-07 23:00:56

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> Tak ale zawsze trzeba miec swiadomosc tego,
> [...]

Swego czasu tylko Tobie podobały się
kurwiki w oczach Renatki.

34. Data: 2009-01-08 02:44:19

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

? pisze:

> Swego czasu tylko Tobie podobały się
> kurwiki w oczach Renatki.
:)
Tak a krasnale i inne takie w ogrodzie tez mi sie podobaja
choc u siebie poustawiam te swoje Ptaszyska
http://trawki.pl/images/inne/ptaszyska1.jpg
i inne rozne takie.
Najswiezsza fotka z Ponderozy
http://trawki.pl/images/inne/Pennisetum%20alopecuroi
des%20zimowe.jpg

:)

35. Data: 2009-01-08 07:51:52

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gk36hj$2u2$1@atlantis.news.neostrada.pl Tadeusz
Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> Tak ale zawsze trzeba miec swiadomosc tego,
> ze to co jest piekne dla nas
> nie musi byc pieknym dla kogos innego

Hejka.I pewnie dlatego nie to jest piękne, co jest piękne tylko to, co
się podoba.
Pozdrawiam kiczowato Ja...cki

> www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
> sklep: http://trawki.pl/

TERAZ JEST KRYZYS (gazowy), KTO HANDLUJE TEN ŻYJE,
JAK SPRZEDAM BAMBUSY, BADYLE, KAKTUSY
TO WHISKY SIĘ TEŻ NAPIJĘ.
Wersja uwspółcześniona. Też piękna. :-D

36. Data: 2009-01-08 07:59:26

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwaz, ze sam z siebie nic na temat tego ogrodu nie napisales,
> krytykujesz tylko wypowiedzi innych. Nudny jestes z tym tetryczeniem. Na
> szczescie nikt mnie nie zmusza do czytania twoich wypowiedzi, wiec juz
> nie bede.

Krytykuję krytykanctwo.Ogród,o jakim wielu może tyko marzyć,a Ty piszesz,
że bałaganu za mało.Będzie mi bardzo przykro,daj znać kiedy nie przeczytasz.
Pozdrawiam.Mirzan

37. Data: 2009-01-08 08:36:03

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5afd.00000063.4964d1b8@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Nie będę się sprzeczał,wady wzroku bywają różne.

Hejka. Przykro mi Mirku, że próbę kulturalnej wymiany zdań na temat
oceny ogrodów nazywasz sprzeczką. ;-)
Wydaje mi się, że nawet najbardziej krytyczna ocena może być pomocna
twórcy (właścicielowi) ogrodu dla usunięcia drobnych wad czy korekty założeń
w przeciwieństwie do udawanych zachwytów i często niezasłużonych
komplementów.
A to, że niektórych zżera zazdrość i żółć zalewa jak widzą czyjś piękny
ogród, to jest to chyba dość powszechnie spotykaną reakcją .
Pozdrawiam polemicznie Ja...cki
PS A jak ktoś ma wadę wzroku, to chyba powinien się udać do okulisty. Jest
duża szansa, że on coś pomoże. :-D

38. Data: 2009-01-08 08:53:47

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> W wiadomości news:gk36hj$2u2$1@atlantis.news.neostrada.pl Tadeusz
>>
> Hejka.I pewnie dlatego nie to jest piękne, co jest piękne tylko to, co
> [...]
tak , "piekno lezy w oczach patrzacego "
a ze roznimy sie miedzy soba optyka
to piekno ma tyle wymiarow ilu patrzacych
:)
Na jakiej podstawie dajesz sobie prawo deprecjonowania
czegos nazywajac to kiczowatym?
:)

> TERAZ JEST KRYZYS (gazowy), KTO HANDLUJE TEN ŻYJE,
> JAK SPRZEDAM BAMBUSY, BADYLE, KAKTUSY
> TO WHISKY SIĘ TEŻ NAPIJĘ.
> Wersja uwspółcześniona. Też piękna. :-D
:)
Nie kazdy ma to szczescie byc mlodym rencistom
Z czegos zyc trzeba a mam to wielkie szczescie , ze robie to co lubie
i co jest moja pasja.
:DDD

39. Data: 2009-01-08 08:55:40

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> W wiadomości news:5afd.00000063.4964d1b8@newsgate.onet.pl mirzan

> PS A jak ktoś ma wadę wzroku, to chyba powinien się udać do okulisty. Jest
> duża szansa, że on coś pomoże. :-D

hehe...a do kogo powinien udac sie ktos
kto ma wade sposobu patrzenia?
:))))))

40. Data: 2009-01-08 09:29:08

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS A jak ktoś ma wadę wzroku, to chyba powinien się udać do okulisty. Jest
> duża szansa, że on coś pomoże. :-D

Na moją wadę wzroku może pomóc rymarz,obciąć te klapki,co mi ograniczają pole
widzenia,Tadeusz dobrze to zdiagnozował.Widzenie lornetkowe,widzę kwiatek,
a grządka jest poza zasiegiem,a płotu i chałupy wcale nie widzę,nie mówiąc o
tym,abym zauważył co gospodyni ma pod łóżkiem.
Pozdrawiam.Mirzan

Mróz
Pomidory hamer...
roślin-menażeria