etyka?:-)

1. Data: 2007-09-05 08:02:35

Temat: etyka?:-)
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wpisywac u kogo w szkole podstaowej jest etyka ,nie prowadzona przez
kleche od religii ?

ile godz. tyg. religii maja dzieciaki?

u mnie etyki niet ,dziecko na religie nie bedzie chodzilo
p.

2. Data: 2007-09-05 08:20:05

Temat: Re: etyka?:-)
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> No wpisywac u kogo w szkole podstaowej jest etyka ,nie prowadzona przez
> kleche od religii ?

Zapomnij. Za to i w podstawówce u córki i w gimnazjum u syna rok szkolny
obowiązkowo rozpoczął się mszą.

> ile godz. tyg. religii maja dzieciaki?

2. U syna poszli na całość i są dwie religie pod rząd. Dziecko się cieszy,
będzie 2 godziny wcześniej w domu ;-)

Agnieszka

3. Data: 2007-09-05 08:23:07

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <b...@a...pl> napisał(a):

> No wpisywac u kogo w szkole podstaowej jest etyka ,nie prowadzona przez
> kleche od religii ?

Pamana, brak mózgu nie usprawiedliwia uzywania wysoce obraźliwych
okreslen.
Nie musisz wysyłać dziecka na religię, nie musisz podzielać fascynacji
większości społeczeństwa, ale panuj nad retoryką.

> ile godz. tyg. religii maja dzieciaki?
> u mnie etyki niet ,dziecko na religie nie bedzie chodzilo

W gimnazjum 2 godziny, z czego jedna w srodku (biblioteka czeka,
obowiązkowo), a druga na koncu (mozna iść do domu).

--
s i w a

4. Data: 2007-09-05 08:33:25

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamana, brak mózgu nie usprawiedliwia uzywania wysoce obraźliwych
> okreslen.

no coz spłone w piekle .
p.

5. Data: 2007-09-05 13:22:12

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> No wpisywac u kogo w szkole podstaowej jest etyka ,nie prowadzona
> przez kleche od religii ?

To po przecinku, to w ogóle niepotrzebne;-). Zero etyki i tyle.

> u mnie etyki niet ,dziecko na religie nie bedzie chodzilo

Moje starsze zażądało wypisania z w/w. To jest ich już dwoje w szkole do
siedzenia w bibliotece.

Justyna
GG 6756000

6. Data: 2007-09-05 16:26:56

Od: "dryman" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, że religia Państwu nie odpowiada z powodu "klechy". No, to może
etyka Adama Michnika? Albo jakieś New Age? Zbierzcie chętnych i
rozpocznijcie tajne komplety. Bedziecie mieć punkty do "etosu".

7. Data: 2007-09-05 17:58:40

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Sep 2007 10:33:25 +0200, pamana napisał(a)
w:<news:fblpjp$dkk$1@news.dialog.net.pl>:

> no coz spłone w piekle .

Obyś sobie nie wykrakała!

--
Quid leges sine moribus?

8. Data: 2007-09-05 17:59:51

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

dryman <d...@g...com> napisał(a):

> No, to może
> etyka Adama Michnika?

Etykę Michnika, misiaczku, to ja wyznaję. Nie powiem Ci, kto mi pensję
płaci, bo Ci się moher sfilcuje.
A słowo na słowo klecha zareagowałam pierwsza.

--
s i w a

9. Data: 2007-09-05 18:59:49

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Sep 2007 10:20:05 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Za to i w podstawówce u córki i w gimnazjum u syna rok szkolny
> obowiązkowo rozpoczął się mszą.

Ale to chyba nie jakaś nowość?
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

10. Data: 2007-09-05 19:08:35

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a):

> Ale to chyba nie jakaś nowość?

Nowość nie, ale nadużycie. Szkoła nie ma prawa narzucać _obowiązkowej_
mszy.
U nas była informacja, że rozpoczęcie o 12, msza o 11.
Kto chciał, przyszedł, nikt nie rozliczał i nie patrzył, kto wychodzi
przed mszą. Rozsądne.

--
s i w a

Pierwszy dzień w szkole
idziemy na wyrwanie zeba:(
Klasa pierwsza - ilość godzin
22 godziny zajęć tygodniowo dla zerówek.
Mundurki