etyka?:-)

21. Data: 2007-09-06 21:01:26

Temat: Re: etyka?:-)
Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> A nieślubne dzieci to przeważnie kurwy mają, nie?

Śmiejesz się? Wychowawczyni Agi, która jest zakonnicą w przebraniu
(znaczy w cywilu) powiedziała, że nie będzie rozmawiać z Arabem, bo on
nie jest ojcem tylko _drugim_ mężem (z dużą czerwoną kreską pod "drugim").

BTW jakiś czas temu słyszałam jak się proboszcz zakałapućkał strasznie w
Niepokalane Poczęcie na mszy dla dzieci - fajnie było :D

L.

22. Data: 2007-09-06 21:02:36

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> Z całym szacunkiem, pieprzysz.

Patrz, nie zauważyłam. Czekaj, powiem mężowi - ucieszy się ;P

L.

Ps. Większość księży, których znam to świetni ludzie. Aż szkoda, że nie
uczą religii...

23. Data: 2007-09-07 06:25:27

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

06.09.2007, Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> napisał(a)

> BTW jakiś czas temu słyszałam jak się proboszcz zakałapućkał strasznie w
> Niepokalane Poczęcie na mszy dla dzieci - fajnie było :D

A co konkretnie było w tym fajnego ?

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

24. Data: 2007-09-07 07:23:39

Od: Elske <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Wrz, 08:25, Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid>
wrote:

> A co konkretnie było w tym fajnego ?

To, jak dzieci zadawaly coraz to nowe pytania - dosc konkretne - jak
to male dzieci - a on sie platał coraz bardziej w zeznaniach. W koncu
stanęło na tym, ze zycie bez ojca w rodzinie to grzech smiertelny
matki. Moje dzieci wyszly z kosciola placzac. Od tej pory jezdziliśmy
7 kilometrow dalej, do parafii, w ktorej byl normalny proboszcz.

L.

25. Data: 2007-09-07 07:48:56

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

07.09.2007, Elske <s...@o...pl> napisał(a)
> [...]
> matki. Moje dzieci wyszly z kosciola placzac. Od tej pory jezdziliśmy
> 7 kilometrow dalej, do parafii, w ktorej byl normalny proboszcz.

To dziwne, widocznie nie miał przygotowania pedagogicznego. Taki Ksiądz
narobi więcej szkody niż nauczy czegoś.
W końcu Nipokalane Poczęcie to jest tajemnica.

26. Data: 2007-09-07 08:00:34

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski pisze:

> To dziwne, widocznie nie miał przygotowania pedagogicznego.

Od kiedy proboszcz w parafii musi miec przygotowanie pedagogiczne?
I co ma przygotowanie pedagogiczne do oznajmnienia dziecku, że rodzic po
rozwodzie to największy grzesznik świata?

> Taki Ksiądz
> narobi więcej szkody niż nauczy czegoś.

Właśnie.

> W końcu Nipokalane Poczęcie to jest tajemnica.

Ale bardzo łatwo od tego przejść do "skąd sie biorą dzieci". "Tajemnica"
dla powiedzmy 5-o latka to jest motywacja do dalszego drążenia tematu a
nie zostawienia go w spokoju.

L.

27. Data: 2007-09-07 08:03:12

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske pisze:

Sorry za zamieszanie z nickami - coś mi się zblokowalo na guglu i nie da
sie pisać pod nowym nickiem :/

L.

28. Data: 2007-09-07 08:07:15

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalna Loja" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Ale bardzo łatwo od tego przejść do "skąd sie biorą dzieci".

W jaki sposób? Wydawało mi się, że NP Marii to akurat z "skąd się biorą
dzieci" niewiele ma wspólnego. No chyba, że chodziło o zwiastowanie i
narodzenie Jezusa.

Agnieszka (no chyba, że księdzu się dogmaty pomajtały, bywa i tak)

29. Data: 2007-09-07 08:21:53

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> W jaki sposób? Wydawało mi się, że NP Marii to akurat z "skąd się biorą
> dzieci" niewiele ma wspólnego. No chyba, że chodziło o zwiastowanie i
> narodzenie Jezusa.

Dokładnie.

L.

30. Data: 2007-09-07 08:22:10

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

07.09.2007, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> W jaki sposób? Wydawało mi się, że NP Marii to akurat z "skąd się biorą
> dzieci" niewiele ma wspólnego. No chyba, że chodziło o zwiastowanie i
> narodzenie Jezusa.

"A za sprawą Ducha Świętego, przyjął ciało z Maryji dziewicy."
To był cud, nijak sie to ma do "skad sie biorą dzieci"
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)
http://msk-system.pl/majkowscy

Pierwszy dzień w szkole
idziemy na wyrwanie zeba:(
Klasa pierwsza - ilość godzin
22 godziny zajęć tygodniowo dla zerówek.
Mundurki