etyka?:-)

31. Data: 2007-09-07 08:26:14

Temat: Re: etyka?:-)
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:fbr1ni$p15$12@news.onet.pl...
> 07.09.2007, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> "A za sprawą Ducha Świętego, przyjął ciało z Maryji dziewicy."
> To był cud, nijak sie to ma do "skad sie biorą dzieci"

Ale to nie jest o niepokalanym poczęciu ;-)

Agnieszka

32. Data: 2007-09-07 08:33:54

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka myślał, myślał i wymyślił, że:
> Użytkownik "Lolalna Loja" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> W jaki sposób?

Wystarczy, że dziecko się zainteresuje, co to właściwie jest to całe
poczęcie...

--
Yakhub

33. Data: 2007-09-07 08:40:14

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski pisze:

> "A za sprawą Ducha Świętego, przyjął ciało z Maryji dziewicy."
> To był cud, nijak sie to ma do "skad sie biorą dzieci"

Mamusiu, to Jezusek był synkiem Marii tak ja jestem twoim? I ja tez sie
wziąłem z ducha Świętego? Nie? A dlaczego? A skąd się wziąłem? Z
miłości? To jak ja kocham tatusia to tez będziemy mieć dzidziusia?
I dalej: a dlaczego Jezusek nie miał tatusia? To tatuś Jezuska był
duchem? O rany! Ale fajnie! A Józef to był taki wujek? A Amelka tez ma
wujka...

I tak dalej i tak dalej - dla dziecka świat jest bardzo logiczny - nie
ma czegoś takiego jak cud. Nawet wróżki i Mikołaj skądś przychodzą i
dokądś idą.

L.

34. Data: 2007-09-07 08:44:41

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> napisał(a):

> W końcu Nipokalane Poczęcie to jest tajemnica.

Zwłaszcza, że nie ma nic wspólnego z zapłodnieniem.
Definuje się jedyn zdaniem: Maryja urodziła się bez grzechu
pierworodnego.

--
s i w a
żydomason, ale wykształcony

35. Data: 2007-09-07 08:46:16

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Ale bardzo łatwo od tego przejść do "skąd sie biorą dzieci".

Jesteś pewna, że mówił o Niepokalanym Poczęciu?
To kryminał teologiczny!

--
s i w a

36. Data: 2007-09-07 08:54:14

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...pl> writes:

> Ale to nie jest o niepokalanym poczęciu ;-)

Ty o tym wiesz, ja o tym wiem, ale czy ten ksiądz wiedział? 8-)

A w ogóle w narodzie wiedza o dogmatach wiary jest, eufemistycznie
mówiąc, taka sobie. Trójca Święta to dla wielu jest Maria z Józefem i
Dzieciątkiem Jezus...

MJ

37. Data: 2007-09-07 09:10:16

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty o tym wiesz, ja o tym wiem, ale czy ten ksiądz wiedział? 8-)

No ja tam nie wiem, ale tak zdroworozsądkowo wydawało mi się, że ja, jako
osoba odcinająca się od religii, powinnam jednak mieć na temat tej religii
trochę mniejszą wiedzę niż jej instytucjonalny przedstawiciel. Ale jestem
tylko człowiekiem i mogę się mylić :-)

Agnieszka

38. Data: 2007-09-07 09:19:29

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):

> No ja tam nie wiem, ale tak zdroworozsądkowo wydawało mi się, że ja, jako
> osoba odcinająca się od religii, powinnam jednak mieć na temat tej religii
> trochę mniejszą wiedzę niż jej instytucjonalny przedstawiciel.

A co Ty. Ja, etatowa żydomasoneria, kasuję wiedzą większość moherów.

--
s i w a

39. Data: 2007-09-07 09:32:50

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...pl> writes:

> [...]
> tej religii trochę mniejszą wiedzę niż jej instytucjonalny
> przedstawiciel. Ale jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić :-)

Jest taka teoria, która mówi że _zbyt duża_ wiedza w kwestiach
religijnych to najlepsza droga do utraty wiary.

MJ

40. Data: 2007-09-07 09:37:28

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest taka teoria, która mówi że _zbyt duża_ wiedza w kwestiach
> religijnych to najlepsza droga do utraty wiary.

A nie, to nie ten przypadek :-)

Agnieszka (bez łaski jakoś tak od początku)

Pierwszy dzień w szkole
idziemy na wyrwanie zeba:(
Klasa pierwsza - ilość godzin
22 godziny zajęć tygodniowo dla zerówek.
Mundurki