etyka?:-)

41. Data: 2007-09-07 10:17:06

Temat: Re: etyka?:-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> A co Ty. Ja, etatowa żydomasoneria, kasuję wiedzą większość moherów.

Ja nieuczęszczająca, a jakoś mi się nie myli Wielki Post z Adwentem na
ten przykład, jak niektórym zagorzałym coniedzielnym bywalcom.

Pozdrawiam
Ewa

42. Data: 2007-09-07 10:50:31

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja napisał(a):

> Śmiejesz się? Wychowawczyni Agi, która jest zakonnicą w przebraniu
> (znaczy w cywilu) powiedziała, że nie będzie rozmawiać z Arabem, bo on
> nie jest ojcem tylko _drugim_ mężem (z dużą czerwoną kreską pod
> "drugim").

A jest opiekunem prawnym Agi? Bo jak nie jest, to miała rację, a jak
jest, to Arab powinien dym zrobić i tyle.

Justyna
GG 6756000

43. Data: 2007-09-07 10:53:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> To, jak dzieci zadawaly coraz to nowe pytania - dosc konkretne - jak
> to male dzieci - a on sie platał coraz bardziej w zeznaniach. W koncu
> stanęło na tym, ze zycie bez ojca w rodzinie to grzech smiertelny
> matki.

No to mogliby uzgodnić wreszcie stanowisko - moja znajoma usłyszała, że
powinna rozejść się z mężem cywilnym i wychowywać ich dziecko sama, bo
mąż cywilny kiedyś miał pecha ożenić się w kościele.

Justyna
GG 6756000

44. Data: 2007-09-07 12:59:39

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> No to mogliby uzgodnić wreszcie stanowisko - moja znajoma usłyszała, że
> powinna rozejść się z mężem cywilnym i wychowywać ich dziecko sama, bo
> mąż cywilny kiedyś miał pecha ożenić się w kościele.

Chodzi o biologicznego a nie osobe pełniaca funkcję ojca.
BTW może nawet nie mieć tego pecha a po prostu nie wziąć kościelnego.
Życie bez ślubu (jedynie słusznego) to też grzech śmiertelny przeca.

L.

45. Data: 2007-09-07 13:00:54

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> A jest opiekunem prawnym Agi? Bo jak nie jest, to miała rację

Nie miała racji bo to ja jako opiekun prawny ustalam swojego
pełnomocnika. Pisemnie.

L.

46. Data: 2007-09-07 13:18:10

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Nie miała racji bo to ja jako opiekun prawny ustalam swojego
> pełnomocnika. Pisemnie.

Możesz takie ustalanie w buty wsadzić.
Sądownie musi być.
Wszelki inne układy to sprzeczna z prawem uprzejmość nauczycieli.
Żeby bylo śmieszniej jest przepis (Mr Twarz-Końska-a-Nawet-Mula
wprowadził), ze dziadkom i babciom nie wolno nie tylko udzielać
informacji, ale nawet przychodzić na wywiadówki.
I nie ważne, czy dam pisemną czy osobistą zgodę.
Nie jest opiekunem prawnym -- nie ma praw.

Można upoważnić taką osobę do odbierania dziecka ze szkoły.
I to wszystko.

--
s i w a

47. Data: 2007-09-07 13:27:50

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

07.09.2007, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> Ale to nie jest o niepokalanym poczęciu ;-)

Wiem, ale niepokalane poczęcie to dogmat. O czym tu dyskutować i to z
dziećmi?
Może jednak chodziło o Zwiastowanie?
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

48. Data: 2007-09-07 13:30:35

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Możesz takie ustalanie w buty wsadzić.
> Sądownie musi być.

Notarialnie wystarcza. Tak samo jak na obozie - pismo od notariusza
pozwala na zabranie dzieci np. przez moich rodziców.

> [...]
> informacji, ale nawet przychodzić na wywiadówki.
> I nie ważne, czy dam pisemną czy osobistą zgodę.
> Nie jest opiekunem prawnym -- nie ma praw.

Ma, jeżeli to idzie przez notariusza - to wiem od prawnika. I stosuję.
Problem zaczyna się (formalnie) kiedy dziecko skończy 18 lat. Bo wtedy
wg przepisów to nawet ja nie mam prawa poznać jego ocen.

L.

49. Data: 2007-09-07 13:31:22

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski pisze:

> O czym tu dyskutować i to z
> dziećmi?

Obawiam się, że ta druga część zdania to Twój najwiekszy problem moze być.

L.

50. Data: 2007-09-07 13:43:06

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

07.09.2007, Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> Obawiam się, że ta druga część zdania to Twój najwiekszy problem moze być.
Nie sadzę.

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)
http://msk-system.pl/majkowscy

Pierwszy dzień w szkole
idziemy na wyrwanie zeba:(
Klasa pierwsza - ilość godzin
22 godziny zajęć tygodniowo dla zerówek.
Mundurki