etykiety i kody kreskowe - jak się sprawują

11. Data: 2003-01-20 08:47:13

Temat: Re: etykiety i kody kreskowe - jak sięsprawują
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wiekszosci tego o czym piszesz nie sa potrzebne indywidualne metki
apteczne.

IMHO najwieksza zaleta wprowadzenia czytników jest to, ze w magazynie
aptecznym zaczyna sie robic porzadek.

Przy dobrym sprawdzeniu towaru dostarczanego to co w komputerze gra na 95% z
tym co na pólce (chodzi mi o daty waznosci i numery serii)

Odpada duzo roboty ze sprawdzaniem terminów etc.

Przyspieszenie ekspedycji nie jest az tak widoczne (sprawny magister
ekspediuje tak samo szybko z metkami wlasnymi z kodem jak i bez!)

Z cala pewnoscia równiez wlasne kody kreskowe ulatwiaja remanent
(zastosowanie kolektorów)

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

12. Data: 2003-01-20 10:31:44

Temat: Odp: etykiety i kody kreskowe - jak się sprawują
Od: "rysieks" <r...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czemu pare tysiecy? Drukarke Eltron 2824 kupujesz za 1500-1700 netto.
>Program do niej (okienko 61) za bodajze 430 zl.

no... to niby pare tysiecy ;)
..... no.... niech bedzie 2 tysiące ;)

> tak

I to jest cenna informacja

Chyba się przekonuję ;)

dzięki za informacje.
Pozdrawiam
Rysiek.

13. Data: 2003-01-20 11:02:52

Od: "rysieks" <r...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bez przesady - jakież to magazyny obecnie posiadają apteki(tzn jak dugo
> rotowa się będzie towar nieometkowany z ometkowanym ?).??? pozatym metki
jak
> ktoś się uprze można dodrukować wstecz.!!

Rozumuję że Michał rozprowadza takie drukareczki, dlatego górę w
argumentacji
bierze strona marketingowa - przedstawia wszystkie argumenty za.....
Natomiast Marek jako użytkownik te argumenty waży.... i słusznie ;)

I tu się rodzi pytania do Marka (w kontekscie całego wątku);
Czy uruchamiając w tej chwili działalność,
wprowadziłbyś od razu kody paskowe ?

Moja decyzja powoli kiełkuje, ale niepowiem że tak łatwo o nią.
Stąd też moje pytanie (czysto hipotetyczne).

> nie polecam ze wzdlędu na cenę kolektora- który może być jednocześnie
> normalnym czytnikiem. a i tak chcąc żeby byl w pelni mobilny należy
wylożyć
> jeszce trochę.

Ta argumentacja do mnie przemawia - jeżeli już ten kolektor
to nie na początku, koszty są rzeczywiście wysokie ;(

pozdrawiam.
Rysiek.

14. Data: 2003-01-20 11:59:59

Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy duzym obrocie wprowadzenie kodow jest bardzo potrzebne ,
koszt miesieczny rolek tasmy u mnie ok. 250 zl
Mozna metkowac tylko towar , ktory nie ma kodow,
ale wtedy komp nie rozpoznaje dostawy tylko towar,
do kodow ( i nie tylko :-) trzeba uwaznie ustawiac leki metoda pierwsze
przyszlo- pierwsze wyszlo, bo kod pozwala Ci na wybranie tej dostawy , ktora
trzymasz w reku, czyli mozesz zostawic starsza na polce.
r.

15. Data: 2003-01-20 14:16:18

Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przyspieszenie ekspedycji nie jest az tak widoczne (sprawny magister
> ekspediuje tak samo szybko z metkami wlasnymi z kodem jak i bez!

Sprawny magister ;-))))

Marek

a nazwy wieloczlonowe ?

16. Data: 2003-01-20 14:21:50

Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I tu się rodzi pytania do Marka (w kontekscie całego wątku);
> Czy uruchamiając w tej chwili działalność,
> wprowadziłbyś od razu kody paskowe ?

Jeśli nie stanowiloby to wiekszego problemu finansowego to : tak , tak
wprowadzilbym wlasne kody paskowe w średniej lub dużej aptece.

Marek

17. Data: 2003-01-21 07:10:42

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> Marek
>
> a nazwy wieloczlonowe ?

Przy zachowaniu odpowiedniej konwencji przy wprowadzaniu nazw (np. przy
ziołach tylko nazwy łacińskie albo tylko nazwy polskie w odpowiedniej
kolejności) też nie ma większego problemu)

Co do momentu wprowadzenia

jeżeli tylko finanse na to pozwalają wprowadzać przed otwarciem.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

18. Data: 2003-01-21 08:22:47

Od: "Rysiek" <r...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Wszystkim za podzielenie się cennymi uwagami.

Można powiedzieć że dałem się przekonać co do celowości
wprowadzenia tej innowacji.
Jeszcze mam parę dni do podjęcia decyzji,
ale przynajmniej nie zastanawiam się _czy_wprowadzać_,
tylko _kiedy_wprowadzić_ ;)
A to już coś.

Dzięki.
Pozdrawiam.
Rysiek.

19. Data: 2003-01-21 14:17:19

Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "APZW" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marek" <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> Przy zachowaniu odpowiedniej konwencji

tak.. tak ..tak.. ale jeśli towar wprowadza kilka osób to na pewno trafią
się blędy i jest pytanie ; Jak to wpisano ?
Jeśli jest wlasna prawidlowa metka to problem jest rozwiązany.
Marek

CARDIOWEBSCREEN - program oceny wystepowania czynnikow ryzyka chorob serca polskich uzytkownikow Internetu
ECA legalne?
Praca w supermarkecie ???
kudzu - uzależnia ?
Ortodoncja