fluid na ślub

1. Data: 2004-06-29 11:27:17

Temat: fluid na ślub
Od: "frociak" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę poradzcie mi, jaki kupić fluid na ślub żebym chociaż przez pierwsze 2h
się nie świeciła.

Myślalam tez o bazie pod niego ale nie wiem jaka kupić.

Ostatnio używam Clinique-Super Fit'a ale niestety nie sprawdza sie w kwestii
nieświecenia.

Pozdrawiam

f.

1. Data: 2004-06-29 11:36:04

Temat: Re: fluid na ślub
Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "frociak"
> Ostatnio używam Clinique-Super Fit'a ale niestety nie sprawdza sie w kwestii
> nieświecenia.

Bo super fit nie jest matujaca. U Clinique matujacy jest Stay-True.
http://www.clinique.co.uk/en/products/multi_prod_col
or_non_sorting.jhtml?categoryId=CAT1028
na drugiej stronie. Baze polecam goraco Sephory, bezbarwna, matujaca, wydajna i
bardzo
przyjemna w stosowaniu. Mimo wszystko spytam: nie wolalabys zdac sie na
kosmetyczke?
Ja nie wolalam i teraz zaluje.
Asia

1. Data: 2004-06-29 12:14:27

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo wszystko spytam: nie wolalabys zdac sie na
> kosmetyczke?

ja polecam raczej wizazystke .
p.

1. Data: 2004-06-29 12:16:03

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Jun 2004 13:27:17 +0200, in pl.rec.uroda "frociak"
<f...@p...onet.pl> wrote in :

>Proszę poradzcie mi, jaki kupić fluid na ślub żebym chociaż przez pierwsze 2h
>się nie świeciła.

nie kupować żadnego, iść się umalować do specjalistki, która użyje
potem fiksatora. za cały makijaż zapłacisz pewnie tyle, co za sam
podkład, może troche więcej.

an.

1. Data: 2004-06-29 12:53:58

Temat: Re: fluid na ?lub
Od: "Raafi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIKT NIE ZROBI ŁADNIEJ MAKIJAZU NIZ TY SAMA!!!!!!! WIZAZYSTKA SPARTOLI -
SIEDZE W TEJ BRANŻY

Pozdrawiam Ania

1. Data: 2004-06-29 12:57:00

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raafi wrote:
> NIKT NIE ZROBI ŁADNIEJ MAKIJAZU NIZ TY SAMA!!!!!!!

Widocznie jestem nieudaczna kobieta, bo "komus" juz sie kilka razy udalo ;)

Dunia
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

1. Data: 2004-06-29 12:59:01

Od: "Raafi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam tez z tym problem, nie cierpie gdy sie swiece!!!!!!! Podam trzy
kosmetyki, które mi służą. Dwa droższe, jeden tańszy.
1. Loreal - Cashmere Perfect (ostatnio reklamowany w tv, ma konsystencje
kremu, a jak nałozysz na twarz, to staje się pudrem0 -REWELACJA
2. Max Factor - Lasting Performance
3. Natural Sensation Rimmel - ten używam na codzień

1. Data: 2004-06-29 13:05:26

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Myślalam tez o bazie pod niego ale nie wiem jaka kupić.
>
> Ostatnio używam Clinique-Super Fit'a ale niestety nie sprawdza sie w

Tylko i wylacznie Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place Make Up. Nie znam
lepszego.

1. Data: 2004-06-29 13:06:21

Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raafi" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> NIKT NIE ZROBI ŁADNIEJ MAKIJAZU NIZ TY SAMA!!!!!!! WIZAZYSTKA SPARTOLI -
> SIEDZE W TEJ BRANŻY
>
> Pozdrawiam Ania

Ale sobie reklamę zrobiłaś...:)

1. Data: 2004-06-29 13:09:44

Od: "Raafi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE JESTEM WIZAŻYSTKA, WIEC NIE KOMENTUJ TEGO!!!!!!!!!! JESTEM Z TEJ BRANZY
I TYLE!!!!!!!

Pozdrawiam ANia
Użytkownik "szulik" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Raafi" <r...@o...pl> napisał w wiadomości