faceci w skorzanych spodniach

1. Data: 2005-04-10 21:27:44

Temat: faceci w skorzanych spodniach
Od: "kuba" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie :) mam pytanie do dziewczyn... podobaja Wam sie mezczyzni w
skorzanych (np. czarnych) spodniach..? napiszcie co i jak ;) bo chce sobie
kupic ale nie wiem czy jest sens.
Pozdrawiam.

1. Data: 2005-04-10 21:34:44

Temat: Re: faceci w skorzanych spodniach
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie :) mam pytanie do dziewczyn... podobaja Wam sie mezczyzni w
> skorzanych (np. czarnych) spodniach..? napiszcie co i jak ;) bo chce sobie
> kupic ale nie wiem czy jest sens.

Jeśli planujesz zakup ze względu na upodobania kobiet, to mnie się podobają
najbardziej faceci bez ;) I jaka oszczędność na zakupach ! ;)

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2005-04-10 21:39:02

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> no wlasnie :) mam pytanie do dziewczyn... podobaja Wam sie mezczyzni w
> skorzanych (np. czarnych) spodniach..? napiszcie co i jak ;) bo chce sobie

mi sie nie podobaja.

1. Data: 2005-04-10 21:58:45

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

kuba wrote:

> no wlasnie :) mam pytanie do dziewczyn... podobaja Wam sie mezczyzni w
> skorzanych (np. czarnych) spodniach..? napiszcie co i jak ;) bo chce sobie
> kupic ale nie wiem czy jest sens.

Ujmijmy to tak: malo ktory ma cialo do skorzanych spodni :>

Ja osobiscie akceptuje w skorze Davida Boreanaza, s.p. Michaela
Hutchence'a i paru innych piosenkarzy. I tyle.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-04-10 22:13:18

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

kuba napisał(a):
> no wlasnie :) mam pytanie do dziewczyn... podobaja Wam sie mezczyzni w
> skorzanych (np. czarnych) spodniach..? napiszcie co i jak ;) bo chce sobie
> kupic ale nie wiem czy jest sens.

hm... a ja uważam, że skóra to najbardziej seksowny "materiał"...

ale do każdego pasuje co innego, waże jest to jak się kompoonuje
garderoba... trudno powieciec tak przez net, jeżeli sie kogoś nie zna,
nie wie jak wygląda...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-04-11 01:38:11

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beth Winter napisał:

> Ujmijmy to tak: malo ktory ma cialo do skorzanych spodni :>

Mhm. Ostatnio widziałam takie stworzenie: płci męskiej, coś z 1,7 metra
wysokie, chude, wyjątkowo krzywonogie... W smętnie zwisających
skórzanych spodniach... Wydobyłam z siebie tylko ciche: 'oj...' I
cichsze: 'auć.'

Do Autora: Twoje pytanie jest jak: 'czy faceci lubią mini, bo chcę sobie
kupić?' Pewnie większość lubi mini, ale tylko na fajnej figurce, nie?
Więc jeśli masz fajne ciało, to czemu nie, zawsze miło popatrzeć. :)

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze
Glen Cook "Czarna Kompania" | na wska

1. Data: 2005-04-11 07:09:33

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no wlasnie :) mam pytanie do dziewczyn... podobaja Wam sie mezczyzni w
> skorzanych (np. czarnych) spodniach..? napiszcie co i jak ;) bo chce sobie

Ja nie lubię.
Zwłaszcza latem nie lubię, zaraz prześladuje mnie wizja zaparzonej na amen w
tej skórze męskiej pupy i jej przednich okolic.
Błe.

Lato ma być w tym roku długie i upalne, lepiej sobie kup jakiś jasny
przewiewny garnitur, albo chociaż same spodnie tego typu, albo jakieś fajne
męskie rybaczki.

--
Edyta Czyż
"najlepsze lata mam za sobą, teraz będę pisać coraz nudniej i gorzej." Kres

1. Data: 2005-04-11 08:34:06

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" wrote
> Zwłaszcza latem nie lubię, zaraz prześladuje mnie wizja zaparzonej na amen
> tej skórze męskiej pupy i jej przednich okolic.

Mnie się z narcyzmem kojarzą.

> Lato ma być w tym roku długie i upalne, lepiej sobie kup jakiś jasny
> przewiewny garnitur, albo chociaż same spodnie tego typu

Jestem za. Mężczyzna w lnianych spodniach jest zdecydowanie bardziej
pociągający.

Małgosia

1. Data: 2005-04-11 08:34:48

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> Jestem za. Mężczyzna w lnianych spodniach jest zdecydowanie bardziej
> pociągający.

W więcej niż godzinę po ich prasowaniu też? ;-)

J.

1. Data: 2005-04-11 08:40:26

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." wrote

> W więcej niż godzinę po ich prasowaniu też? ;-)

Len z definicji jest lekko wymięty - taki jego męski urok;) Zresztą teraz
produkowane są mieszanki lnu z czymś tam, co zmienia na tyle właściwości
materiału, że on tak szybko się nie mnie.

Małgośka

a może też spotkanie w Krakowie??
TRWAŁA NA RZĘSACH - uodpornione rzęsy!!???
Szampon z cynkiem
spotkanie Wawa
[wroc] To co z tym wtorkiem na Kiełbaśniczej w herbaciarni?