fajne ale co z tego

1. Data: 2001-11-25 17:13:23

Temat: fajne ale co z tego
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

..czyli strona kulinarna, gdzie zrobiono zdjecia z zeszytu z przepisami z
1929 roku i je zeskanowano, zatemw szystko recznie piorem napisane, Ladne,
owszem, ale niewiele praktyczne, bo ciezko cos odczytac:-))))))
Kaska

1. Data: 2001-11-25 17:39:50

Temat: Re: fajne ale co z tego
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak wrote:

> [...]
> 1929 roku i je zeskanowano, zatemw szystko recznie piorem napisane, Ladne,
> owszem, ale niewiele praktyczne, bo ciezko cos odczytac:-))))))

A apropos czego to piszesz? Gdzie te stone mozna znalezc?
MB

1. Data: 2001-11-25 17:43:47

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

Ladne,

> A apropos czego to piszesz? Gdzie te stone mozna znalezc?
> MB
Na strnie bodajze restauracji w sieci....

1. Data: 2001-11-25 17:48:13

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak wrote:

> Na strnie bodajze restauracji w sieci....

To mi niestety nic nie mowi. Czy masz moze link do tej strony?
MB

1. Data: 2001-11-25 17:56:52

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na strnie bodajze restauracji w sieci....

To nadal nie jest żadna informacja. ;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-11-25 18:00:03

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.restauracja.net.pl

1. Data: 2001-11-25 18:00:59

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w dziale: stare przepisy kulinarne"

1. Data: 2001-11-26 19:34:45

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak wrote:

> [...]
> 1929 roku i je zeskanowano, zatemw szystko recznie piorem napisane, Ladne,
> owszem, ale niewiele praktyczne, bo ciezko cos odczytac:-))))))

Cos Ty, na prawde ciezko Ci cos odczytac? Ja nie mam z tym zadnych
problemow, moze dlatego, ze ktos z mojej rodziny ma podobny charakter pisma ;)
A swoja droga, to najbardziej podobaja mi sie rysunki dzieciece z Frankiem w
roli glownej i przepis na "zakaske muchomory". Reszte przejrze pozniej, ale
przyjemnie to wszystko wyglada :)
Dzieki za link, ktory podalas w innym poscie :)
Kasia

Re: linki z przepisami wegetarianskimi po angielsku
zupa z awokado
Donosze
wszystkim Kachnom