fajny fryzjer krakow

1. Data: 2005-06-20 15:44:13

Temat: fajny fryzjer krakow
Od: "qtic" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry mili grupowicze,
Nazywam sie qtic i bardzo rzadko tu wpadam po porade. Chyba nie musze dodawac,
ze wszystkie rady uzyskane od Was byly na 100% trafione.
Dzis potrzebuje porady z kategorii fryzjer.
Mieszkam w Krakowie i robilam kolor w Neo, jednak moja ukochana fryzjerka
poszla na urlop macierzynski... i mam klopot (wiecie jak to jest z super-
fryzjerem) czlowiek sobie nie wyobraza bez niego zycia.
Szukam sprawdzonego fryzjera w Krakowie, nie bardzo drogiego (bo przyznam, ze
Neo z cena za 1 koloryzacje ok 300zl to troche duzo), ale takiego z fantazja i
umiejetnosciami. Moze ktos moglby taka osobe polecic (bede wdzieczna rowniez
za adres i numery telefonow).
z gory dziekuje za pomoc,
qtic

1. Data: 2005-06-20 16:40:28

Temat: Re: fajny fryzjer krakow
Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BERENDOWICZ&KUBLIN
KRAKÓW
CENTRUM ZAKOPIANKA
ul. Zakopiańska 62
tel. +48 (012) 293 32 85

1. Data: 2005-06-20 18:13:51

Od: " Aga" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EMA chce wiedziec gdzie dobry fryzjer...

p. Paulina, vis a vis Hali Grzegorzeckiej, w bramie po lewej stronie, tel
423 11 70 - warto sie umowic bo ma sporo klientek

pozdrawiam,
aga

1. Data: 2005-06-20 19:34:37

Od: "elizunia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jean Luis David (wiele punktów, miedzy innymi obydwa tesco)
:-)

1. Data: 2005-06-20 20:07:55

Od: "Ewela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

FABRYKA URODY
Kalwaryjska 20
tel 6562536
p. Ania Bobula obcina przepięknie - przynajmniej krótkie włosy. Jak z
farbowaniem? Nie wiem :-)

1. Data: 2005-06-21 08:49:46

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewela wrote:
> FABRYKA URODY
> Kalwaryjska 20
> tel 6562536
> p. Ania Bobula obcina przepięknie - przynajmniej krótkie włosy. Jak z
> farbowaniem? Nie wiem :-)

Ja bylam tam raz - wiecej nie wroce. Umowilam sie na termin, przyszlam,
nastepnie czekalam 2.5h (!!!). Nie uslyszalam slowa przepraszam, przede
mna Panie zaparaszaly jakies znajome, ktore przyszly potem. Gdyby nie
to, ze strasznie sie napalilam i ze mialam arcyciekawa ksiazke do
czytania to wyszlabym bez slowa.

pozdr
aga
PS. Fryzura?.. Hmmm... ani zla ani dobra, taka hmmm obojetna?

1. Data: 2005-06-25 19:16:20

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> FABRYKA URODY
> p. Ania Bobula obcina przepięknie - przynajmniej krótkie włosy. Jak z
> farbowaniem? Nie wiem :-)

Do farbowania też ma smykałkę.
Bardzo byłam zadowolona z fryzury (cięcie plus dwukolorowy baleyage), a cena
była wręcz powalająca - 80 zł. Można byłoby umrzeć z radości, ale, niestety, Aga
ma rację. Trzeba długo czekać i można się w międzyczasie mocno wkurzyć, gdy
fryzjerka wychodzi po kurczaka zamiast wreszcie się Tobą zająć :(

Kaśka

1. Data: 2005-06-25 20:55:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

elizunia <g...@o...pl> napisał(a):

> Jean Luis David (wiele punktów, miedzy innymi obydwa tesco)
> :-)

W życiu. Fryzjerski McDonald's. Omijać z daleka.

JoP

1. Data: 2005-06-25 21:01:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <n...@w...pl> napisał(a):

> Trzeba długo czekać i można się w międzyczasie mocno wkurzyć, gdy
> fryzjerka wychodzi po kurczaka zamiast wreszcie się Tobą zająć :(

Jak dla mnie - dyskwalifikujące.

Ja chadzam do Image, w Herbewie, 632 33 35 i nie narzekam. Zwykle obcina mnie
któraś Magda (są dwie), ale jak się powie, że ta co mnie, to powinno
wystarczyć do identyfikacji.

JoP

1. Data: 2005-06-28 15:42:17

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jak dla mnie - dyskwalifikujące.

Toteż więcej tam nie poszłam.

> Ja chadzam do Image, w Herbewie, 632 33 35 i nie narzekam. Zwykle obcina mnie
> któraś Magda (są dwie), ale jak się powie, że ta co mnie, to powinno
> wystarczyć do identyfikacji.

Interesujące, zwłaszcza, że mam bardzo po drodze.
Zdam relację, kiedy się odważę.

Kaśka

Summer by Kenzo
Wracajac do tematu obnizek... [Wwa]