fajny sklep we Wrzeszczu

1. Data: 2002-10-24 17:04:18

Temat: fajny sklep we Wrzeszczu
Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

Nie polecilyscie mi zadnego sklepu, wiec poszukalam sama;) i znalazlam. We
Wrzeszczu, jak sie wychodzi z Dmowskiego, skreca sie w lewo i tam jest
taki malutki sklepik. bardzo mila, kompetentna sprzedawczyni. Wydalam 100
na kosmetyki(tyle wydaje mniej wiecej raz na 4 miesiace na kosmetyki, wiec
taka suma naraz to duzo:)) ) i nie zaluje. Sympatyczna pani poradzila,
pomogla. to byly naprawde mile zakupy!:)
polecam ten sklep!
pozdrawiam,
Wysoka

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-25 06:31:32

Temat: Re: fajny sklep we Wrzeszczu
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoka <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> taka suma naraz to duzo:)) ) i nie zaluje. Sympatyczna pani poradzila,
> pomogla. to byly naprawde mile zakupy!:)

Ale z Dmowskiego w ktora strone wychodzisz? To jest na Grunwaldzkiej?
Chyba kojarze, obok jest sklep indyjski i Tarranko i sklep z bielizna? :-))

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2002-10-25 08:37:27

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

> Chyba kojarze, obok jest sklep indyjski i Tarranko i sklep z bielizna? :-))

chyba tak:))) w tamtych rejonach:) z dmowskiego w prawo, w strone
Gdanska..:))

1. Data: 2002-10-25 08:40:34

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

Wysoka wrote:

> chyba tak:))) w tamtych rejonach:) z dmowskiego w prawo, w strone
> Gdanska..:))
chyba mam problemy z kierunkami:)) heheh;)))
w lewo, nie w prawo to bedzie, prawda???:))))
qrcze... juz sie sama zamotalam;)) na pewno w dol w strone gdanska;)

Kosmetyki z serii Mat-B Complex
Niszcząca moc depilatora :-(
kręcone włosy
xenical