farba do włosów dla ciężarnej

1. Data: 2003-09-24 07:34:52

Temat: farba do włosów dla ciężarnej
Od: "Darpola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sa podzielone zdania na temat farbowania w ciąży
jedyne roziązanie żeby nie wyglądac jak 1,5 nieszczęścia
to kupic jakąś delikatną farbę,
czy znacie jakąś?

generalnie farby mają tak porażający skład, wynikający z samych nazw
że trudno nie uwierzyc że szkodzą, tym bardziej,
że podobno ta chemia wnika w skóre a dalej podobno do calego organizmu

tak samo jest z dezodorantami kulkowymi pod pachę
nie znalazłam jeszcze takiego który nie zawierałby aluminium

i jak tu miec piekne włosy
i nie śmierdziec pod pachami
żeby nie nabawić sie wczesniej czy póżniej raka mózgu i raka piersi?!

--
Darpola Agromax

1. Data: 2003-09-24 08:03:10

Temat: Re: farba do włosów dla ciężarnej
Od: "Emila i Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darpola" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
sa podzielone zdania na temat farbowania w ciąży (...)
> generalnie farby mają tak porażający skład, (...)> że podobno ta chemia
wnika w skóre a dalej podobno do calego organizmu

Lekarze mówią, że farbowanie włosów nie ma znaczenia dla dziecka, no chyba
że całymi dniami siedziałabyś w salonie fryzjerskim i wdychała opary z
różnych specyfików. Ja uprzedziłam fryzjerkę o swoim stanie i umówiłam się w
porze dnia gdy praktycznie byłam tam sama. Jeśli się jednak obawiasz, nie
farbuj włosów tylko zrób balejaż - wtedy farba nie dotyka skóry. Warto też
nie przesadzać z wszelkimi spray'ami.
... ale w raka mózku wywołanego przez farbowanie włosów to chyba nie
wierzysz ...

Pozdrov
EMila

1. Data: 2003-09-24 08:32:20

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emila i Marcin napisał/a w news:bkrit6$1is6$1@foka1.acn.pl:

> ale w raka mózku

W co??????

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-09-24 09:13:22

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarze mówią, że farbowanie włosów nie ma znaczenia dla dziecka, no chyba
> że całymi dniami siedziałabyś w salonie fryzjerskim i wdychała opary z
> różnych specyfików.

E tam, znam dwie dziewczyny, ktore w ciazy pracowaly w zakladzie
frzjerskim - teraz maja fajne i co najwazniejsze - zdrowe - dzieci.

Aga

1. Data: 2003-09-24 09:25:26

Od: "Emila i Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> W co??????
> --
> mips

Jako osoba dbająca o prawidłową ortografię, starająca się umiejętnie i
gramatycznie budować zdania i której to stosunkowo dobrze wychodzi,
niniejszym poprawiam swój haniebny błąd:
jest - "mózku"
powinno być - "mózgu".
A za niepotrzebne "zaśmiecanie" grupy tym tekstem wszystkich urażonych
sedecnie pseprasam ;).
Życzę dobrego dnia.
EMila

1. Data: 2003-09-24 09:32:38

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli chodzi o farbę, to wypróbuj farby roślinne- hennę
jeśli chodzi o dezodorant, to La Roche Posay ma sztuft Toleriane- bez soli
aluminium.

1. Data: 2003-09-24 09:42:05

Temat: Odp: farba do włosów dla ciężarnej
Od: "Darpola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkrofq$l3e$...@i...gazeta.pl...
> jeśli chodzi o farbę, to wypróbuj farby roślinne- hennę
> jeśli chodzi o dezodorant, to La Roche Posay ma sztuft Toleriane- bez soli
> aluminium.

dziekuję za konkretną odpowiedź :)

1. Data: 2003-09-24 09:49:44

Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sa podzielone zdania na temat farbowania w ciąży
> jedyne roziązanie żeby nie wyglądac jak 1,5 nieszczęścia

ja juz abstrahuje od tego czy farbowac w czasie ciazy, czy nie. ale
zastanawia mnie skad taka opinia, ze z nieufarbowanymi wlosami wyglada sie
jak 1,5 nieszczescia?? przeciez naturalny kolor wlosow nie jest zadnym
okropienstwem.

/afa/

1. Data: 2003-09-24 09:53:09

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-24 11:49, Tako rzecze afa :
> ale zastanawia mnie skad taka opinia, ze z nieufarbowanymi wlosami wyglada sie
> jak 1,5 nieszczescia?? przeciez naturalny kolor wlosow nie jest zadnym
> okropienstwem.

autorce chodzilo zapewne o odrosty.

pozdrawiam
Nea
--
Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.

1. Data: 2003-09-24 10:04:54

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-24 12:06, Tako rzecze Lady M :

> Chyba, że się ma mysi blond, tudzież podobne wariacje... :)

a jaki to jest wlasciwie kolor ten mysi blond?:) najgorszy z mozliwych
to jest IMO rudawy blond tzw "swinski" :)

pozdrawiam
Nea
--
Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.

Coś porównywalnego z YR
RE: vichy / normaderm
Jaki fryz sobie zrobic?
Czym zmyc makijaz? Pomoc potrzebna natychmiast!
Avon - demo w kampanii 20