??? farba do włosów zimny ciemny braz lub czarna

1. Data: 2003-08-24 20:09:53

Temat: ??? farba do włosów zimny ciemny braz lub czarna
Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna szukam farby, która dawalaby efekt bardzo ciemnych - ale nie
czarnych włosów - z nie brazowym, ale popielatym odcieniem. Przez
jakis czas na rynku byla Feeria L'Oreal dla mezczyzn w kolorze grafit,
ale wycofali w Polsce, bo podobno nie było popytu. Dawala ladny
kolor - czarny, ale nie tak intensywny, jak wszystkie pozostale
czernie, które sa tak niesamowicie glebokie, ze az nienaturalne. Od
jakiegos czasu uzywam Belle Colore Garnier ciemny szatyn, ale ostatnio
chwyta mi na bardzo brazowo i jak sie splukuje robi sie niemal
kasztanowy...
Ratunku! Moze znacie jakas farbe, ktora daje bardzo ciemny kolor bez
brazowych refleksow ale nie atramentowa czern...?

Serdecznosci

Basia

1. Data: 2003-08-25 09:49:03

Temat: Re: ??? farba do włosów zimny ciemny braz lub czarna
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bambi napisał/a w news:bib610$op2$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Moze znacie jakas farbe, ktora daje bardzo ciemny kolor bez
> brazowych refleksow ale nie atramentowa czern...?

Garnier Natea ma farbę w kolerze czarnym, niemalże hebanowym.

--
mips

You can logoff, but you can never leave.

1. Data: 2003-08-25 22:28:40

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bambi" napisał

> Ratunku! Moze znacie jakas farbe, ktora daje bardzo ciemny kolor bez
> brazowych refleksow ale nie atramentowa czern...?

Właśnie - też nie lubię rudziejącej kichy na głowie :->
Chciałam mieć matowy popielaty brąz i czegoś takiego nie ma w ofercie w
drogeriach.
Ale wybrałam się do sklepu z farbami fryzjerskimi (Poznań - Panorama np) i
zobaczyłam taką gamę popielato-szarawych kolorów, począwszy od blondu,
skończywszy na czerni, że oszalałam ze szczęścia. Wybrałam... (już lecę do
łazienki, żeby sprawdzić nazwę ;-)) Triocolor professional forte, do tego
trzeba mieć 6 % wodę utlenioną. Jeszcze nie wiem, jaki będzie efekt, ale mam
nadzieje, że ciekawy.

Renya

1. Data: 2003-08-26 17:39:05

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Aug 2003 00:28:40 +0200, Renya <r...@p...fm> wrote:
[...]

a ile raczy kosztowac taka fryzjerska zawodowa farbka?

kasica, ktora ma dosc blaknacych l'oreali
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-08-26 17:41:07

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bambi <f...@g...pl> napisał(a):

> Od dawna szukam farby, która dawalaby efekt bardzo ciemnych - ale nie
> czarnych włosów - z nie brazowym, ale popielatym odcieniem

Miałam ten sam problem, bo taki jest naturalny kolor moich włosów, a pojawił
się już "pierwszy siwy włos". Oczekiwany efekt uzyskałam dzięki farbie
L'Oreal Excellence Creme, kolor ciemny brąz, nr 3.
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2003-08-26 18:54:39

Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <renya @ poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
tego
> trzeba mieć 6 % wodę utlenioną. Jeszcze nie wiem, jaki będzie efekt,

Renya, jak juz ufarbujesz to opisz jak wyszlo, co? Pieknie Cie prosze.
Na razie kupilam Natee, pozniej wyprobuje Excellence, a pozniej
ewentualnie Tricolor...

Basia

1. Data: 2003-08-27 06:28:23

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 26 Aug 2003 17:39:05 GMT, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@k...net> i powiedziała:

> a ile raczy kosztowac taka fryzjerska zawodowa farbka?

Pewnie zależy od firmy, ale koło 40 zł (chociaż pewnie są
jakieś opakowania zbiorcze albo kolory oddzielnie plus duża butla tego,
z czym się kolor rozrabia do farbowania).

> kasica, ktora ma dosc blaknacych l'oreali

Obawiam się, że te fryzjerskie też blakną. Czerwony od fryzjera
trzymał mi się tak z trzy tygodnie. Podobnież dłużej, jak się kupi
specjalny szampon do włosów farbowanych za jedyne 39 zł ;-)

Zuzanka
*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-08-27 06:28:51

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bambi <f...@g...pl> napisał(a):

> Od dawna szukam farby, która dawalaby efekt bardzo ciemnych - ale nie
> czarnych włosów - z nie brazowym, ale popielatym odcieniem.

wella - viva color nr 30, espresso - ciemny braz
ladny polysk, gleboki ciemny kolor ale jednak brazowe refleksy

malina

1. Data: 2003-08-27 07:58:42

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Aug 2003 06:28:23 +0000 (UTC), Małgorzata Krzyżaniak
<z...@t...eu.org> wrote:
:
: Obawiam się, że te fryzjerskie też blakną. Czerwony od fryzjera
: trzymał mi się tak z trzy tygodnie. Podobnież dłużej, jak się kupi
: specjalny szampon do włosów farbowanych za jedyne 39 zł ;-)

moze i dluzej, ale niewiele. mialam taki szampon (l'oreala z linii
profesjonalnej - moze po prostu l'oreal jest do bani).

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Podkład raz jeszcze - prosba o rade
Poradzcie...
włosy i pielegnacja domowa