farba levis

1. Data: 2002-10-25 09:19:28

Temat: farba levis
Od: "ANKA" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jestem w trakcie wyboru farby do malowania ścian w mieszkaniu i znalazłam
sklep w którym proponują farbę LEVIS. Pierwszy raz się spotkałam z taką
farbą i nie wiem jak ona się sprawdza więc może ktoś z Was już malował tą
farbą i może mi powiedzieć coś na jej temat. Dodam że przejrzałam archiwum i
niestety nic na jej temat nie znalazłam :((((

Będę wdzięczna za rady

Dzięki
Ania

1. Data: 2002-10-25 10:33:31

Temat: Re: farba levis
Od: "gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANKA" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> farbą i może mi powiedzieć coś na jej temat. Dodam że przejrzałam archiwum
> niestety nic na jej temat nie znalazłam :((((

Prawie półtora roku temu kupowałam tę farbę w mieszalni. To znaczy farba
levis była bazą plus jakieś tam odpowiednio dobrane pigmenty.
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Pięknie pokryła ścianę, wydajna i dobrze
utrzymuje kolor.

pozdrawiam
Gocha

1. Data: 2002-10-26 09:13:10

Od: "ontario" <p...@w...net.de> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Z tego co pamietam Levis jest farba produkowana w kraju na licencji
belgijskiej-farba jest znakomita,doskonale kryje,jest w pelni zmywalna i po
okresie 2 lat od najstarszego wymalowania w moim mieszkaniu widze ,ze nie
traci na kolorach-polecam i pozdrawiam
Maciek

1. Data: 2002-10-26 09:34:49

Od: "ANKA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za odpowiedzi! Bedzie łatwiej podjąć decyzję :)))))))

Pozdrawiam serdecznie
Ania

niewygodne łoże
kamien w rurach wodociagowych