farba ziołowa blond

1. Data: 2003-11-05 13:54:01

Temat: farba ziołowa blond
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Orientujecie się może czy można gdzieś kupić farbę ziołową blond, najlepiej
w paście ( żeby była mocniejsza). Wiem,że firma tech-food sprzedaje ziołowe
blond ale jak narazie tylko w torebkach (w proszku), mają wprowadzić w
paście i nie moge sie doczekac kiedy, ale może znacie jakieś inne firmy?? Z
góry dzięki

1. Data: 2003-11-05 14:03:18

Temat: Re: farba ziołowa blond
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> blond ale jak narazie tylko w torebkach (w proszku), mają wprowadzić w
> paście i nie moge sie doczekac kiedy, ale może znacie jakieś inne firmy??

rany pierwszy raz slysze o tym, chociaz sama robie sobie blond od jakiegos
czasu
no tak jak zwykle jestem niedoinformowana
rozumiem, ze te farby nie szkodza wloskom az tak bardzo?

Kamila

1. Data: 2003-11-05 17:04:51

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał

Hej Kamilko! Tak są super, dawniej robiłam ciemne kolory ( ale tylkow paście
bo najlepiej chwytają i dłużej się trzymają) jak zrobiłam kilka razy to juz
włosy nabrały koloru i prawie w cale po2 miesiącach się nie spłukiwał, a
teraz mam blond i już tam dzwoniłam do tej firmy , są w trakcie robienia
blond w paście , może do grudnia już będzie, ja zawsze zamawiam u nich
przesyłką pocztowa bo w sklepach cięzko dostać. Ten blond w paście to dla
mnie zbawienie, szukam też innych firm które produkują coś takiego

1. Data: 2003-11-05 18:07:56

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz mi przeslac na priva (jeszcze raz) nazwe firmy i namiary bede
wdzieczna

a jesli mozesz to na:

l...@w...pl

Pozdrawiam Kamila

Buty
WRC - gdzie Ziaja jogurtowa
Dove próbki
Tesco
Szampony Straub - w tym ten do rudych wlosow