farbowanie ubrań

1. Data: 2003-09-22 13:19:54

Temat: farbowanie ubrań
Od: "infka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! i pytam: Czy ktoś z Was nie wie gdzie w Krakowie mogę ufarbować
sukienkę tzn. gdzie [ czy jest w Krakowie] farbiarnia ubrań? Z góry dziękuje
za odpowiedź!
Pozdrawiam INFKA.

1. Data: 2003-09-22 13:36:51

Temat: Re: farbowanie ubrań
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam! i pytam: Czy ktoś z Was nie wie gdzie w Krakowie mogę ufarbować
> sukienkę tzn. gdzie [ czy jest w Krakowie] farbiarnia ubrań?

Kiedyś farbowałam ubrania w pralni na Starowiślnej, idąc od Rynku za Dietla,
po prawej stronie (nie wiem niestety jaki to numer, ale siedząc w tym
momencie w kamienicy po drugiej stronie pod nr 48 widzę ją z okna :))
Nie wiem czy nadal tam farbują, jeśli nie to może będą się orientować gdzie
robią takie rzeczy.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-09-22 14:59:08

Od: "mk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

WITAM!!!
a ja strasznie bym chciala sie dowiedziec czy jest cos takiego gdzies w
wa-wie?? moze ktos zna? i moze polecic??

bede dzwieczna baaardzo..
pozdroffka
mk

pedicure Warszawa