farbowanie wlosow

1. Data: 2001-05-27 09:55:50

Temat: farbowanie wlosow
Od: "andrzejch" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim wlosom farbowanie juz nie sprzyja, stracily polysk i zaczely wypadac.
Mam pytanie czym mozna farbowac ( chodzi mi o ziola), aby przyciemnic
kolor???
Wiem, ze mozna uzywac kory debu czy tez kory lub lupin z kasztana wloskiego,
ale czy oprocz tego cos jeszcze????

2. Data: 2001-05-27 15:59:02

Temat: Re: farbowanie wlosow
Od: "Ludwika" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik andrzejch <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> kolor???
> Wiem, ze mozna uzywac kory debu czy tez kory lub lupin z kasztana

klacza tataraka

3. Data: 2001-05-27 16:44:23

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wloskiego,
>
> klacza tataraka

kora kruszyny

4. Data: 2001-05-27 18:44:28

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

andrzejch napisał(a):

> [...]
> kolor???
> Wiem, ze mozna uzywac kory debu czy tez kory lub lupin z kasztana wloskiego,

Zastanów się lepiej nad tym jak wygląda farbowany mężczyzna...
--
Pozdrawiam, Kaja
" Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa prowadzi

5. Data: 2001-05-27 19:52:38

Od: "out::" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

andrzejch napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
> [...]
>kolor???
>Wiem, ze mozna uzywac kory debu czy tez kory lub lupin z kasztana

henna, basma i inne z tej serii.

Jaki jest dobry lek na trądzik?
*****OPERACJA*****
czy ktos cos wie na temat przedstawicieli medycznych
Re: jeszcze raz meta
sterydy