farbowanie włosów - od bordo do siwego - czy możliwe?

1. Data: 2006-08-06 16:46:12

Temat: farbowanie włosów - od bordo do siwego - czy możliwe?
Od: "Magda" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy jeśli na ciemny kolor (brąz, bordo) położy się siwą farbę - złapie? Czy może
fryzjer jakoś może odbarwić włosy? Czy trzeba jednak czekać aż farba zejdzie?
Dzięki za Wasze uwagi
Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2006-08-07 00:04:04

Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro przypadkiem tu zajrzałem to polecam zmianę image na buraczkowy będZie
pasował do osobowości;)

3. Data: 2006-08-07 13:03:37

Od: Paulina <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co za porazka - farbowac wlosy NA SIWO........
wybacz, ale nie moglam sie powstrzymac.
p.

4. Data: 2006-08-07 21:40:08

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina wrote:
> co za porazka - farbowac wlosy NA SIWO........
> wybacz, ale nie moglam sie powstrzymac.

Porazka bylo nauczyc cie obslugi komputera. No i co z tego, ze na siwo.

Zazula

5. Data: 2006-08-10 10:19:51

Od: "Magda" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, każdy ma swoje zdanie... Nie rozumiem tylko po takie uwagi nie na temat
i nie wnoszące nic do temamtu. Widać nadmiar wolnego czasu i brak pomysłów co ze
sobą zrobić.
Moim zdaniem siwy, gołębi to piękne kolory, bardzo pasujące do słowiańskiego
typu urody. (Patrz np. Manuela Gretkowska).
A w tym wypadku chodzi o to, że moja mam ma już taki wiek, że jej naturalnym
kolorem jest siwy, od daaawna farbuje włosy na brązy lub bordo. Ostatnio bardzo
jej wypadają włosy. Ma już kurację zapisaną od lekarza, ale ja myślę, że pomoże
odstawienie farby na jakiś czas. Jeśli pofarbuje włosy na siwo, nie będzie widać
odrostów i łatwiej i przyjemniej dla własnego wizerunku będzie pogodzić się z
odstawieniem farby.
M.

6. Data: 2006-08-13 15:37:41

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> odrostów i łatwiej i przyjemniej dla własnego wizerunku będzie pogodzić się z

farbowanie niszczy wlosy. Chyba kazda z nas ma doswiadczenia z farbowaniem w
domu i wynikajacymi z powyzszego - wlosowymi tragediami (tzn. na widok
rezultatow eksperymentow ptrzypadkowo napotkane osoby podskakiwaly z krzykiem
"o Boooze").
Po owych, naprawde roznych eksperymentach wiem jedno: farbowanie w domu
zostawilabym jedynie przy niewielkich zmianach i to jedynie " w ciemna strone
mocy". Farbowanie z kolorow ciemnych do jasnych, czy jak Ty proponujesz - do
calkowitego odbarwienia (siwy) zostawilabym jedynie sile fachowej (polecona
fryzjerka/fryzjer).
Inaczej wydasz wcale niewiele mniej (kilkukrotne odbarwiania i proby nadania
wyglądu "do ludzi") a nieporównywalnie bardziej skatujesz mamine włosy.

zdrowki
hania

perfumy dla mezczyzn
Szampon koloryzujacy - ladny blond