farbowanie włosów w ciąży

1. Data: 2005-07-11 15:23:22

Temat: farbowanie włosów w ciąży
Od: "Agnieszka Olszewska" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie- czy w ciąży można farbować włosy? Jestem w drugim miesiącu i
różne opinie słyszałam

1. Data: 2005-07-11 17:45:55

Temat: Re: farbowanie włosów w ciąży
Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Olszewska" napisał
> Poradźcie- czy w ciąży można farbować włosy? Jestem w drugim miesiącu i
> różne opinie słyszałam

Ile pań - tyle zdań. Ja farbowałam w 4 miesiącu i wszystko było ok (włos mi
z głowy nie spadł, kolor wyszedł taki jak chciałam). Później już "nie
ryzykowałam". Na dniach mam urodzić, więc te pare tygodni połogu wytrzymam i
dopiero wtedy pójdę zlikwidować odrosty.
Pozdrawiam
Darka

1. Data: 2005-07-11 19:31:39

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Olszewska" <a...@n...pl> napisał
w wiadomości news:dau2vg$2b2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Poradźcie- czy w ciąży można farbować włosy? Jestem w drugim miesiącu i
> różne opinie słyszałam

farbowalam chyba ze trzy razy .... przez cala ciaze pracowalam i nie
chcialam wygladac jak straszydlo z odrostami :)
nic sie nie stalo!!!!!!!
urodzilam zdrowego synka, Piotrus ma juz 3 miesiace i 4 dni :) i jest
boski!!!
pozdrawiam
Gosi@

1. Data: 2005-07-12 12:27:56

Od: "ata" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja słyszałam od pewnej dermatolog, że trzeba tylko uważać na farby, jakie
się bierze, najlepiej wziąć takie, co się do tej pory używało, by uniknąć
ewentualnych uczuleń, bo wtedy to by mogło być groźne.

1. Data: 2005-07-22 22:01:04

Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Agnieszka Olszewska" <a...@n...pl> napisał
> w wiadomości news:dau2vg$2b2$1@atlantis.news.tpi.pl...

ja nie farbowalam w ciazy
moja przyjaciolka farbowala jak pasemka ze farba nie byla polozona bliskoskory
tylko na wlosy
choc sa ponoc jakies farby teraz lepsze
musialabys sie popytac fryzjera jakie ma farby,czasem tez sie nie przyjmuje

Kicia

ReFinish Loreala
chwal
kumkwat i kubeba
zapraszam panie z Trójmiasta na pokazy kosmetyczne
[byc moze OT] kostiumy kapielowe - do opalania