fasola

1. Data: 2008-10-09 14:51:08

Temat: fasola
Od: "magi" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam zakupiłam na rynku fasole i po kilku dniach zagladam do szafki a ona
kiełkuje, nie zauważyłam a widocznie była zwilgotniała czy można ją jeszcze
wysuszyć i jakoś wykorzystać?

pozdr
magi

2. Data: 2008-10-09 15:15:16

Temat: Re: fasola
Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam zakupiłam na rynku fasole i po kilku dniach zagladam do szafki a ona
> kiełkuje, nie zauważyłam a widocznie była zwilgotniała czy można ją
> jeszcze wysuszyć i jakoś wykorzystać?

Możesz zasadzić i poczekać na świeżą fasolę :D

NMSP :>

M.

3. Data: 2008-10-09 15:23:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magi" <m...@w...pl> wrote in message
> Witam zakupiłam na rynku fasole i po kilku dniach zagladam do szafki a ona
> kiełkuje, nie zauważyłam a widocznie była zwilgotniała czy można ją
> [...]

Zjeść kiełki.

4. Data: 2008-10-09 15:24:58

Od: ßloo ta><i <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

'magi' <news:gcl5om$9t9$1@news.wp.pl> worte:
> Witam zakupiłam na rynku fasole i po kilku dniach zagladam do szafki a
> ona kiełkuje, nie zauważyłam a widocznie była zwilgotniała czy można ją
> [...]

Witam. Myślę, że można jeszcze coś poradzić.
Wszystko zależy od wielkosci kiełków. Jeśli
nie są większe niż tu: http://tinyurl.com/3w5lnh ,
to po prostu ugotuj tę fasolę tak, jak jest.

5. Data: 2008-10-09 16:09:15

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ßloo ta><i pisze:
> [...]
> Wszystko zależy od wielkosci kiełków. Jeśli
> nie są większe niż tu: http://tinyurl.com/3w5lnh ,
> to po prostu ugotuj tę fasolę tak, jak jest.

tak, wąłśnie taka fasolę uwielbiam!

Twój ulubiony przedmiot szkolny?
alkohol a zdrowie
jedzenie a charakter człowieka