fasolka po bretońsku...

1. Data: 2001-11-20 17:03:31

Temat: fasolka po bretońsku...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie się u mnie na kuchni gotuje i znowu robię wam smaka... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-21 08:36:02

Temat: Re: fasolka po bretońsku...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9te2di$oll$1@news.onet.pl...
> Właśnie się u mnie na kuchni gotuje i znowu robię wam smaka... ;-)

Żadnego wielbiciela fasolki? :-(

1. Data: 2001-11-21 08:56:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Żadnego wielbiciela fasolki? :-(

ja robie z melasa. a Ty?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-21 09:25:48

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:81rmvt0qb55183vjefmpa0m0v3q6r6rcqu@4ax.com...

> ja robie z melasa. a Ty?

Przeciez melasa to slodkie?
Ja nie jadam bardzo ostrego, ale troche pieprzu i soli to sypie... Slodkie
mi do glowy nie przyszlo, a i melasy nigdy nie kupowalam...
A w ogóle to mialam jeszcze zeszlorocznego jasia i trzeba bylo cos z nim
zrobic... Moczyl sie dobe i gotowal dosc dlugo, ale wyszedl pyszniasty...
Gotowalam na wedzonym boczku. Potem dodalam podsmazona kielbase z cebulka, a
potem sok pomidorowy i zabielilam smietana z maka...

1. Data: 2001-11-21 09:54:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Gotowalam na wedzonym boczku. Potem dodalam podsmazona kielbase z cebulka, a
>potem sok pomidorowy i zabielilam smietana z maka...

Z melasa to Boston Baked Beans. jane, nie bardzo slodkie, bo to
sie dusi z kawalem wedzonego boczku, tak jak u Ciebie. Ta melasa
to taka czarna asfaltowa maz...nie za bardzo slodkie, ale ciekawe
efekty daje. Ja tym sparuje swiateczna szynke na niedlugo przed
koncem pieczenia.
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-21 11:11:19

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

: > Właśnie się u mnie na kuchni gotuje i znowu robię wam
smaka... ;-)
:
: Żadnego wielbiciela fasolki? :-(

Mowie za siebie: To nie to, ze nie ma wielbicieli. Ja np.
mialam w poniedzialek. Gdzies wyczytalam, ze najlepsza jest
"Jas". Zawsze robilam z drobniejszej. Teraz zrobilam z
Jasia. Jak dla mnie to troche za duzo tego "szczescia" ;o))
Dodajesz do fasolki czosnek i majeranek? ;o)
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-21 14:00:48

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> [...]
> sie dusi z kawalem wedzonego boczku, tak jak u Ciebie. Ta melasa
> to taka czarna asfaltowa maz...nie za bardzo slodkie, ale ciekawe
Ja tez dodaje melasy, choc bez boczku, bo jestem wegetarianka. Melasa ma
duzo witamin i innych zdrowych rzeczy (nie pamietam co), slyszalam ze zdrowo
jest rano wypic szklanke cieplej wody z lyzeczka melasy i sokiem z cytryny
(nie mialam odwagi sprobowac). Dodaje tez melasy jak pieke zytni albo razowy
chleb, taki typu ciezki gnieciuch.
Ania

1. Data: 2001-11-21 14:13:13

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" napisala:

> Żadnego wielbiciela fasolki? :-(

Całkiem ja lubie, ale za często robię, żeby miała wzbudzić jęki
zazdrości :-)

Krycha

1. Data: 2001-11-21 14:14:27

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jasia. Jak dla mnie to troche za duzo tego "szczescia" ;o))
> Dodajesz do fasolki czosnek i majeranek? ;o)

Majeranek tak, a czosnku nie... A wczoraj dodałam ciut oregano, bo jakoś mi
podleciało pod ręce...

1. Data: 2001-11-21 21:03:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu, o tlumaczeniach "beans" (z angielskiego na ludzki) ludzie sobie
>flaki wyrywaje (doslownie) na pl.hum.tlumaczenia !
>
>Eff.

a dlaczego? fasola to fasola...chyba...

Krysia, ja niiewnna, prosze wysokiego sadu
K.T. - starannie opakowana

jak zrobić lazanie
Osad na herbacie - co to jest??
kebab- przepis