fast food czy restauracja

111. Data: 2005-07-27 00:16:39

Temat: Re: Troche [OT]: ostrzezenie - kanapki w Daily Caffe
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dc54rf$esg$1@news.onet.pl...

> A skoro we wspomnianej kafejce kanapka kosztuje 3
> razy drożej niż w sklepie (klient nie konsumował na miejscu, więc można
> porównać te dwie oferty), to chyba ma prawo wyrazić swoją opinię?
===
Najlepszym sposobem wyrażania swojej opinii jest powstrzymanie się od zakupu
takiej kanapki. Za tydzień będzie w tym miejscu optyk, apteka albo kfc.

waldek
===

112. Data: 2005-07-27 08:29:04

Od: sushi <sushi@bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-26 23:34, Osobnik znany jako Ewa (siostra Ani) N. nabazgrał:

> Le mardi 26 juillet 2005 ŕ 12:55:42, dans <dc54rf$esg$1@news.onet.pl> vous écriviez
:

> Konsumenta zazwyczaj interesuje ile co kosztuje. A tu najwyrazniej
> konsumentka sie zainteresowla faktem ze kanapka na wynos w centrum
> Warszawy kosztuje drozej niz chleb i maslo w sklepie.

Przeczytaj jeszcze raz WSZYSTKO to co napisałem powoli i ze
zrozumieniem, gdyż wydaje mi się że masz tendencję do czytania tylko
tego co Tobie pasuje.
Fakty :
1.Czepiasz się, a czytałaś moją wypowiedź tak dokładnie że nie
zorientowałaś się nawet że nie jestem konsumentką.
2.Nie skarżyłem się WYŁĄCZNIE na cenę - spieszyło mi się, musiałem coś
kupić, zdecydowałem się zapłacić tyle ile ten produkt kosztował - i nie
było by tematu gdyby to coś było jadalne.
3.W centrum warszawy - 50 metrów dalej można zjeść naprawdę dobrą
kanapkę na wynos i za mniejszą cenę, i jakoś im się opłaci.
4.Tak jak napisał Liwiusz - jako konsumenta nie interesuje mnie ile
kosztuje produkcja - mnie interesuje cena końcowa i jakość - a jeśli
cena i jakość nie idą w parze - to ktoś daje ciała - i chyba mam prawo
być niezadowolony.

113. Data: 2005-07-27 08:54:41

Temat: Re: fast food czy restauracja
Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek z adresu x...@o...pl wymodził(a) :

> No to rzeczywiście rewelacja. Na paręnaście kilometrów kwadratowych
> znalazłaś trzy punkty, zamiast trzydziestu. Gratu.

I przez ten szalenie dlugi odcinek drogi umrzesz z pragnienia.
BTW kolejki w Feniksie to pewnie nadal takie długie jak w PRL-u...
Żenujący jesteś...

Paulinka

114. Data: 2005-07-27 09:08:51

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 27 juillet 2005 ŕ 10:29:04, dans <dc7gke$d9l$1@opal.futuro.pl> vous
écriviez :

> 1.Czepiasz się, a czytałaś moją wypowiedź tak dokładnie że nie
> zorientowałaś się nawet że nie jestem konsumentką.

Oh...

> [...]
> 3.W centrum warszawy - 50 metrów dalej można zjeść naprawdę dobrą
> kanapkę na wynos i za mniejszą cenę, i jakoś im się opłaci.

A tego nie wiedzialam, nie mam pojecia ile kosztuja zazwyczaj kanapki
w rozmaitych punktach Warszawy.

> [...]
> kosztuje produkcja - mnie interesuje cena końcowa i jakość - a jeśli
> cena i jakość nie idą w parze - to ktoś daje ciała - i chyba mam prawo

Sprawa czy jestes konsumentka czy nie nie jest dla mnie jasna ;)
w kazdym razie chcialam po prostu przyciagnac uwage na fakt ze cena
kanapek "gotowych" jest zalezna od miejsca sprzedazy tysz.

No i EOT dla mnie, zwazywszy ze dyskusja sie toczy rowniez na
pl.regionalne.warszawa i faktycznie nie mam kompetencji zeby
wypowiadac sie na temat tego zacnego miasta.

Ewcia

--
Niesz

115. Data: 2005-07-27 09:43:49

Od: sushi <sushi@bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-27 11:08, Osobnik znany jako Ewa (siostra Ani) N. nabazgrał:

> [...]
écriviez :

> A tego nie wiedzialam, nie mam pojecia ile kosztuja zazwyczaj kanapki

Jakbyś przeczytała moją wcześniejszą odpowiedź na Twój post :
http://tinyurl.com/8xqu2 - to byś wiedziała.

> Sprawa czy jestes konsumentka czy nie nie jest dla mnie jasna ;)

No tak, przecież kobiety zazwyczaj używają zwrotów
"kupiłem","zdecydowałem" - więc nic dziwnego że trudno się zorientować -
emancypacja Pani kochana :)

> w kazdym razie chcialam po prostu przyciagnac uwage na fakt ze cena
> kanapek "gotowych" jest zalezna od miejsca sprzedazy tysz.

Chyba każdy średnio rozgarnięty człowiek ma tego świadomość.

> No i EOT dla mnie, zwazywszy ze dyskusja sie toczy rowniez na
> pl.regionalne.warszawa i faktycznie nie mam kompetencji zeby
> wypowiadac sie na temat tego zacnego miasta.

ależ nik tutaj nie wypowiadał się na temat warszawy...ale faktycznie
chyba czas zakończyć wywody.

pozdr

116. Data: 2005-07-27 10:26:22

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 27 juillet 2005 ŕ 11:43:49, dans <dc7l0j$f33$1@opal.futuro.pl> vous
écriviez :

> Jakbyś przeczytała moją wcześniejszą odpowiedź na Twój post :
> http://tinyurl.com/8xqu2 - to byś wiedziała.

Faktycznie, ten post jakos umknal mojej uwadze, mimo ze widze ze jest
na moim serwerze.

Aby definitywnie zamknac dyskusje (dla mnie), przepis na prosta
kanapke :

- zrobic maslo musztardowe (utrzec maslo z musztarda z Dijon,
proporcje wg gustu)
- natrzec tym dwie kromki chleba, reszte masla musztardowego
ewentualnie zamrozic (jezeli zostalo zrobione z wiekszej ilosci)
- zlozyc chleb z plastrem lagodnego zoltego sera (ja uzywam
ementhala).

Proste, a zmienia poglady na chleb z serem :)

Ewcia

--
Niesz

117. Data: 2005-07-27 10:27:56

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Rzeczywiście, po drodze do Rynku....
Wyjaśnij mi, jak chodzisz z Grunwaldu do Rynku, bo IMHO przez Szczytnicką
jest najkrócej i najszybciej.
Wymieniłam po jednym sklepiku, bo pisałes, ze nie ma wcale, moze liczyłes na
to,ze nie ma na grupie byłych lub obecnych mieszkanców Wrocławia:)

pozdr

cherokee

118. Data: 2005-07-27 10:31:46

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sushi" <sushi@bezspamu_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ależ nik tutaj nie wypowiadał się na temat warszawy...

No tak, może mielibyśmy rzeczowy raport pokontrolny, zamiast krwawej jatki.
NMSP:)

pozdr

cherokee

119. Data: 2005-07-27 16:16:20

Od: "jan" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie częściej coś konsumujecie i co sądzicie o cenach np. Subway?
>
> www.kanapkowauczta.pl/pl/menu.html

Czytam, czytam wypowiedzi i się zastanawiam, czy niektóre osoby potrafią
czytać ze zrozumieniem:-(

Serdeczności.

120. Data: 2005-07-28 02:26:32

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wyjaśnij mi, jak chodzisz z Grunwaldu do Rynku, bo IMHO przez Szczytnicką
> jest najkrócej i najszybciej.
===
Przez most Grunwaldzki.
===

> Wymieniłam po jednym sklepiku, bo pisałes, ze nie ma wcale, moze liczyłes
na
> to,ze nie ma na grupie byłych lub obecnych mieszkanców Wrocławia:)
===
Nie. Chodzi o to, że w ciągu roku zlikwidowano większość tzw. budek
jugosłowiańskich, tych, takich czerwonych kiosków, które były na każdym
kroku. Komu to przeszkadzało? Można tam było kupić i fajki, i jakąś pitę, i
napoje. Teraz tylko ślady odciśnięte w asfalcie po nich zostały (obok pedetu
zlikwidowano aż sześć punktów, na pl. Dominikańskim cztery lub pięć, na pl.
1 Maja chyba ze cztery, na wuzetce - kilkanaście, itd...). To jakaś
przemyślana polityka. Jak nie wiadomo o co chodzi, tro chodzi o kasę. Kto na
tym zarabia?
Budki były wygodne, bo były często i gęsto. Teraz trzeba szukać, udawać się,
podążać, wiedzieć gdzie, czekać w kolejkach. Komu to przeszkadzało? A te
nieliczne, co zostały, to już tylko papierosy oferują.
Zaraz okaże się, że bary mleczne, i nie tylko, są niepotrzebne i będziemy
mieli warszawkę - jak u biednego, z tego powodu, JerzegoN.

waldek
===

Makłowicz- gdzie w sieci przepisy
chwalę jagodzianki Maliny