faworyzowanie dzici

1. Data: 2011-11-12 16:23:55

Temat: faworyzowanie dzici
Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapytałam kolegi, ktore dziecko bardziej kocha, sadzac, ze jak to
chłop, powie corcię. Po namysle, stwierdził, ze oboje kocha jednakowo.
Zaczełam go piłować, szukać
haczyków na te jego równą miłośc do córki i syna, ale im bardziej
go meczyłam, tym on logiczniej wykazywał mi, ze naprawdę, kocha swoje
dzieci jednakwo. I mam pytania.
1. Czy to mozliwe, zeby kochac dzieci jednakowo, bez wyróżnień, czy to
tylko raczej domena facetwó, którzy relacje międzyludzkie biora bardziej
chłodno i pragmatycznie.
2. Dlaczego to tak jest, jesli juz jest, ze matka czy ojciec, kocha
jedno dziecko bardziej od drugiego i czesto daje to im odczuc?

Czemu pytam. Moja matka, jest tak dotkliwie sfixowana na punkcie
mojego barata, ze niemal zwiazek mu rozwla. Pominąwszy juz, ze
nie raz, słyszałam, ze " Bo....... jest dla mnie najważniejszy" to ja
musze mu pomóc. Powiedzcie coś matki i ojcowie jak to jest z tymi
uczuciami. Czy rozumny człowiek, nie mógłby kochać dzieci jadnakowo, a
jak juak juz nie umie, czy nie mógły chociaz stwarzac pozory?

--
nie ważne jak zaczynasz ważne jak kończysz
http://pics.kuvaton.com/kuvei/skateboard_unfail.gif

2. Data: 2011-11-12 16:54:27

Temat: Re: faworyzowanie dzici
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2011 17:23:55 +0100, SuzIQ napisał(a):

> Czy rozumny człowiek, nie mógłby kochać dzieci jadnakowo, a
> jak juak juz nie umie, czy nie mógły chociaz stwarzac pozory?

Nie jestem rozumna - kocham obie córki jednakowo, ale każdą inaczej.
:-)

3. Data: 2011-11-12 16:57:48

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 17:54, Ikselka pisze:

> Nie jestem rozumna - kocham obie córki jednakowo, ale każdą inaczej.
> :-)
znaczy?

4. Data: 2011-11-12 16:58:51

Temat: Re: faworyzowanie dzieci
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 17:23, SuzIQ pisze:

> 1. Czy to mozliwe, zeby kochac dzieci jednakowo, bez wyróżnień,

Możliwe. Sprawdzone na dwójce różnopłciowej.
Nie wiem, jak jest przy większej ilości, ale przypuszczalnie nie ma różnicy.

> 2. Dlaczego to tak jest, jesli juz jest, ze matka czy ojciec, kocha
> jedno dziecko bardziej od drugiego i czesto daje to im odczuc?

Nie wiem, ale może mieć to związek z niedojrzałością emocjonalną
rodzica. Zresztą to wcale nie musi być tak, że jedno kocha bardziej czy
mniej, tylko, że jedno kocha_inaczej_niż drugie.

N.

5. Data: 2011-11-12 17:00:18

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem rozumna - kocham obie córki jednakowo, ale każdą inaczej.
> :-)

No i chyba po raz pierwszy muszę się z zgodzić z Ikselką ;-P

N.

6. Data: 2011-11-12 17:00:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2011 17:57:48 +0100, SuzIQ napisał(a):

> znaczy?

Kocha się na max - inaczej to nie miłość. Więc obie kocham na max.
Kocha się kogoś takim, jakim jest. A one są takie różne - zatem w każdej z
nich kocham coś innego.
Logiczne?

7. Data: 2011-11-12 17:08:00

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 17:58, Nixe pisze:

> [...]
> rodzica. Zresztą to wcale nie musi być tak, że jedno kocha bardziej czy
> mniej, tylko, że jedno kocha_inaczej_niż drugie.

Dobra inaczej.Oboje zapadaja na ta sama chorobe, oboje w tym samym
momencie potrzebują od ciebie natychmiastowego przeszczepu nerki.
Któremu dajesz?
To samo pyt. do xl.

8. Data: 2011-11-12 17:09:54

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuzIQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości

> Dobra inaczej.Oboje zapadaja na ta sama chorobe, oboje w tym samym
> momencie potrzebują od ciebie natychmiastowego przeszczepu nerki. Któremu
> dajesz?

Taki wybór Zofii XXI w.?

Sylwia

9. Data: 2011-11-12 17:13:07

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieci jednakwo. I mam pytania.
> 1. Czy to mozliwe, zeby kochac dzieci jednakowo, bez wyróżnień,

Możliwe acz chyba ciężkie.

> 2. Dlaczego to tak jest, jesli juz jest, ze matka czy ojciec, kocha
> jedno dziecko bardziej od drugiego i czesto daje to im odczuc?

Bo jest niedojrzały emocjonalnie/głupi (rodzic)

Sylwia

10. Data: 2011-11-12 17:13:14

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 18:09, Szpilka pisze:

> Użytkownik "SuzIQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości

> Taki wybór Zofii XXI w.?
>
> Sylwia

skup sie laska, nie odpowiada sie pytaniem na pytanie.
paplanie dla paplanie mnie nie interesi.

--
nie ważne jak zaczynasz ważne jak kończysz
http://pics.kuvaton.com/kuvei/skateboard_unfail.gif

Learn greek and Arabic with fun and know more about Egypt and Greece
Czy ludzie z zespołem Downa mogą być samodzielni?
Bardzo fajne testy psychologiczne.
a idę spać
Ależ nie czytajcie.