faworyzowanie dzici

91. Data: 2011-11-16 22:06:16

Temat: Re: faworyzowanie dzici
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-16 03:14, Ikselka pisze:

> Jest znacznie gorzej - ja dopiero od stosunkowo niedawna w niego WESZŁAM
> :->

Podobnie jest z matkami i ojcami. Faworyzowanie wybrańców i pupilów jest
cechą dorosłych. I ludzką.

michał

92. Data: 2011-11-16 22:08:56

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-16 09:29, Hanka pisze:

> W moim przypadku - tak to widzę - jest taki
> pakiet podstawowy, uczuc i emocji, ktorymi
> obdarzam obie corki. Dopiero poza / ponad
> tym pakietem nastepuje roznicowanie, ale
> to juz identyczne jak w przypadku akceptacji
> badz nie, zachowan i cech innych / obcych ludzi.
>
> Mozliwe, ze jest to "zyczeniowe" widzenie sprawy.
> Jednak tak to czuje i nigdy nie mialam problemu
> z myslami typu - jedna kocham bardziej, druga mniej.

Ja także nie wiążę tych różnic z jakimiś istotnymi problemami. A
patologia w każdej dziedzinie jest problemem.

michał

93. Data: 2011-11-17 16:45:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 23:06:16 +0100, michał napisał(a):

> Podobnie jest z matkami i ojcami. Faworyzowanie wybrańców i pupilów jest
> cechą dorosłych. I ludzką.

No, faworyzuj.

94. Data: 2011-11-17 20:24:55

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 17:45, Ikselka pisze:

> No, faworyzuj.

No, mów, że wszystkie dzieci kochasz jednakowo.

michał

95. Data: 2011-11-17 20:39:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 21:24:55 +0100, michał napisał(a):

> No, mów, że wszystkie dzieci kochasz jednakowo.

Nie wszystkie, tylko moje.

96. Data: 2011-11-17 20:44:25

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

[...]

> Nie wszystkie, tylko moje.

A może tylko matki tak potrafią?

Sz.

97. Data: 2011-11-17 20:48:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2011 21:44:25 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> [...]
>
> A może tylko matki tak potrafią?

Ależ oczywiście, że tylko matki. Przesłodzone stwierdzenia "dobrych
nauczycielek" o tym, jak to one "kochają wszystkie dzieciaczki", zawsze
przyprawiały mnie o drgawki swoją nieszczerością.

98. Data: 2011-11-17 21:00:12

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 21:48, Ikselka pisze:

> Ależ oczywiście, że tylko matki. Przesłodzone stwierdzenia "dobrych
> nauczycielek" o tym, jak to one "kochają wszystkie dzieciaczki", zawsze
> przyprawiały mnie o drgawki swoją nieszczerością.

Ja taki wrażliwy nie jestem. Wyczuwam nieszczerość bez drgawek. No,
czasem takie konwulsje śmiechu miewam, ale zaraz przechodzi.

michał

99. Data: 2011-11-17 22:32:50

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes

> [...]
>
> A może tylko matki tak potrafią?

No to ja ta wyrodna jestem. Albo nie...

100. Data: 2011-11-17 22:36:22

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> No to ja ta wyrodna jestem. Albo nie...

:)

sz.

Learn greek and Arabic with fun and know more about Egypt and Greece
Czy ludzie z zespołem Downa mogą być samodzielni?
Bardzo fajne testy psychologiczne.
a idę spać
Ależ nie czytajcie.