faworyzowanie dzici

61. Data: 2011-11-14 12:15:44

Temat: Re: faworyzowanie dzici
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 12:51, Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Też tego nie mogę po prostu przyjąć do wiadomości.
> Bo to po prostu niemożliwe.
> I tak, bardziej mnie interesuje, dlaczego za wszelką cenę chciałabyś,
> żeby inni w to uwierzyli.

Moim zdaniem w naszych warunkach można sobie spokojnie wyobrazić taką
sytuację, że w zdrowej rodzinie każde dziecko dostaje tyle miłości,
troski ile potrzebuje - i wtedy dylemat zarysowany przez Izę wydaje
się 'nieprawdziwy', abstrakcyjny. Dzieci dostają to, czego potrzebują
idą w świat samodzielne, od rodziców niczego już nie potrzebują.
każde z nich ma poczucie, że było kochane należycie i nie ma
w ogóle skłonności do rozważań 'a może mój brat dostał więcej ?'

Inaczej jest, jak w rodzinie są problemy - czy to w rodzicach, czy to
przez fakt, że np. pojawia się dziecko wymagające nadzwyczajnej opieki,
wyjątkowo absorbujące czy też wyjątkowo niezrozumiałe dla rodziców.

62. Data: 2011-11-14 12:21:21

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> W takim razie przyjmuję do wiadomości, że jesteś aniołem i EOT z mojej

No chyba nie ja jedna, bo w tym duchu wypowiadało się kilka osób ;-)
Powiem tak - poczekaj aż urodzi Ci się (kiedyś) drugie dziecko i wtedy sam
będziesz wiedział jak jest naprawdę.

N.

63. Data: 2011-11-14 12:21:55

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 13:23, Nixe pisze:
> "SuzIQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości

> A jakież tam przytyki ;-) Odniosłam się tylko do tego, co sama pisałaś.
> Żadnych insynuacji ani domysłów a'la Ikselka przecież nie czyniłam.
> Ale jeśli Cię uraziłam, to przepraszam.

alez prosze al'a nieikselko, smaczego, rzucic jeszcze jakiego
krwisto-dysfunkcyjnego ochlapa?

--
http://ulub.pl/nqHTJGOkV4/peja-kocham-cie0001

64. Data: 2011-11-14 12:23:38

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

65. Data: 2011-11-14 12:24:54

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> [...]
>
> A jakież tam przytyki ;-) Odniosłam się tylko do tego, co sama pisałaś.
> Żadnych insynuacji ani domysłów a'la Ikselka przecież nie czyniłam.

A takie tam prz(y)tyczki, ale spoko, anioły latają przecież wysoko.

Sz.

66. Data: 2011-11-14 12:26:17

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 12:51, "Szaulo" <z...@...ll> wrote:
> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>
> Też tego nie mogę po prostu przyjąć do wiadomości.
> Bo to po prostu niemożliwe.

Mozliwe, pod warunkiem, ze wzniesiemy sie w tym kochaniu
ponad ludzka drobiazgowosc i szczegolowe wyliczanki,
kogo za co.

Kocham obie moje corki tak samo; za samo istnienie,
za bycie czlowiekiem z mojej krwi i mojej milosci.

Pozostale elementy naszego wspolzycia nie naleza
do kochania, lecz do mniejszej czy wiekszej akceptacji,
mniej czy bardziej zgodnego wspoldzielenia przestrzeni
domowej i zyciowej.

> I tak, bardziej mnie interesuje, dlaczego za wszelką cenę chciałabyś, żeby
> inni w to uwierzyli.

Nikt nie kaze ani nie zmusza. :)

67. Data: 2011-11-14 12:29:12

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Inaczej jest, jak w rodzinie są problemy - czy to w rodzicach, czy to
> przez fakt, że np. pojawia się dziecko wymagające nadzwyczajnej opieki,
> wyjątkowo absorbujące czy też wyjątkowo niezrozumiałe dla rodziców.

Wystarczy, że rodzice wymarzą sobie "pierwszą dziewczynkę", a rodzi się
chłopiec.
Jest kochany, jak najbardziej, ale gdy potem na świecie pojawia się córka,
to chłopiec schodzi na plan dalszy. Rodzina niby zwyczajna, bez komplikacji,
dzieci normalne, ale gdy z podświadomości rodziców wychodzą te pierwotne
pragnienia "mania dziewczynki" to problem faworyzowania jednego dziecka może
się pojawić.

N.

68. Data: 2011-11-14 12:36:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 11:57, michał <6...@g...pl> wrote:

> Kiedy słyszę, jak ktoś deklaruje, że kocha swoje dzieci jednakowo, to
> wyczuwam w takiej wypowiedzi jakiś fałsz. Sądzę, że takiej deklaracji
> zazwyczaj domaga się, jak to się mówi, poprawność polityczna w środowisku.

Mysle, ze neizaleznie od dalszego rozwoju dyskusji,
warto by sprecyzowac, co rozumiemy pod haslem
"kochac dziecko".
I tu natkniemy sie na mur niemoznosci ujednolicenia
pojecia, bo kazdy z nas "czuje" te sprawe inaczej.

I wlasnie TO jest niemozliwe: uzgodnienie tego,
co znaczy "kochac".

69. Data: 2011-11-14 12:48:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 13:12, było cicho i spokojnie, aż tu Nixe jak pierdolnie:

> Wytłumaczę powoli. Jeśli ktoś pyta, czy możliwa jest sytuacja A (bo jego
> zdaniem zazwyczaj zdarza się sytuacja odwrotna czyli B), po czym na
> odpowiedź "tak, jak najbardziej możliwa jest sytuacja A" odpisuje, że to
> bzdura, że sytuacja A nie może się zdarzyć, bo to niemożliwe i "wogle",
> to jak można coś takiego traktować?

To wlasnie jest klasyczny belkot oparty na mysleniu zyczeniowym.
Zreszta poczekaj, jeszcze troche tego belkotu sprezentuja ci tu czubki
to i sama zaklasyfikujesz go i ich odpowiednio.
hehe, chyba, ze sama pekniesz ...

70. Data: 2011-11-14 12:49:15

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuzIQ" <u...@k...com> napisał

> alez prosze al'a nieikselko, smaczego, rzucic jeszcze jakiego
> krwisto-dysfunkcyjnego ochlapa?

Jeśli Ci zależy, to nie ma problemu :)

N.

Learn greek and Arabic with fun and know more about Egypt and Greece
Czy ludzie z zespołem Downa mogą być samodzielni?
Bardzo fajne testy psychologiczne.
a idę spać
Ależ nie czytajcie.