fibromylagia

1. Data: 2001-09-21 14:38:03

Temat: fibromylagia
Od: a...@m...com (Andrzej) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos spotkal sie z przypadkiem choroby o nazwie fibromylagia? Jest
to odmiana chronicznego, silnego bolu.Jestem zainteresowany
nawiazaniem kontaktu z osoba cierpiaca na te chorobe lub kims kto
odczuwa silny, ciagly bol.

2. Data: 2001-09-21 17:45:16

Temat: Re: fibromylagia
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <> skrev i meddelandet
> [...]
> to odmiana chronicznego, silnego bolu.Jestem zainteresowany
> nawiazaniem kontaktu z osoba cierpiaca na te chorobe lub kims kto

www.fmnetnews.com
www.sover.net/~devstar/
www.suite101.com/article.cfm/fibromyalgia
www.nutrimed.com/FIBRO.HTM
http://fmaware.org/

grupa dyskusyjna: alt.med.fibromyalgia

pozdrawiam, magda

3. Data: 2001-09-21 22:47:59

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

nie chce byc bezczelny, ale w stanach zjednoczonych na chroniczny bol dla
wybranych przez prawo przepisywany byl cannabis indica. usmierzal czesciowo
bol i znacznie poprawial nastroj:) tylko nie wiem czy dziala to na silny
bol. prosilbym o komentarz

4. Data: 2001-09-26 21:27:25

Od: <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedz.Co do tego cannabis indica to przeczytalem co nie co ale
widze ze jest to specyfik dyskusyjny.Szczerze mowiac nie spotkalem sie z nim
poprzednio.Apropos - co miales na mysli piszac "wybrani przez prawo"?Lekarze
oczywiscie zapisuja co jakis czas nowe leki ale ostatnio asortyment im sie
wyczerpal.Pozostaja specyfiki oparte na morfinie gdyz bol jest nie tylko ciagly
ale i nie do wytrzymania.Podobno trawka pomaga.Czy ktos ma jakies
doswiadczenie?Chodzi o bol i to bardzo silny a jak do tej pory farmakologiczne
srodki sa do d... Po prostu nie dzialaja (chyba ze na poczatku).Czy doprawdy
nikt nie zna osoby cierpiacej na bardzo silne, nieustajace bole miesni?Przeciez
wedlug danych statystycznych ponad 10% ludzi (zwlaszcza kobiet) dotknietych jest
ta choroba - jakkolwiek by sie ona nie nazywala.Akupunktura i elektroterapia tez
nie pomagaja.Medycy rozkladaja rece i tyle.A zyc trzeba - tylko jak to zrobic
zeby przypominalo to zycie a nie wegetacje.

Nowe wcielenie Jacka-pastora
Psychoza terrorystyczna
Pozytywny HBs w ciazy
oblozony jezyk u dziecka