figowiec - co to za odmiana

1. Data: 2004-05-18 08:21:01

Temat: figowiec - co to za odmiana
Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niestety nie mam zdjęcia tego fikusa ale
spróbuję go opisać. Jest podobny kształtem do figowca
sprężystego, trochę mniejsze liście. Liście są
zielone z niezbyt szeroką biało żółtą obwódką
(podobnie jak beniamin starlight). Kupiłem go
ponieważ mi się spodobał, ale nie wiem co kupiłem :(.
Proszę o pomoc w identyfikacji.

TIA
Darek

2. Data: 2004-05-18 10:29:30

Temat: Re: figowiec - co to za odmiana
Od: "Anna" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ficus Elastica Sylvie

3. Data: 2004-05-18 10:40:43

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Darek" <d...@o...pl> wrote in message news:c8cgus$p54$1@news.onet.pl...

> [...] Jest podobny kształtem do figowca
> sprężystego, trochę mniejsze liście. Liście są
> zielone z niezbyt szeroką biało żółtą obwódką [...]

To moze byc odmiana figowca sprezystego. Jego niektore odmiany maja mniejsze
liscie, czasem tez "pstre".

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: szkoda, ze nie ma zdjecia...

4. Data: 2004-05-18 10:51:34

Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS: szkoda, ze nie ma zdjecia...

już jest :)
http://www.polplant.pl/produkt.php?p_id=388

Pozdraawiam
Darek

Saletra amonowa - na co skutkuje ?
Dwa pytania i prosba o odpowiedź
szpaki na trawniku
Winogrona mojej Teściówki - coś żre...:(
sosna smołowa