filizanki do espresso

11. Data: 2005-05-10 11:48:39

Temat: Re: filizanki do espresso
Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@c...de> napisał(a):

> Aga wrote:

> > hmmm...
> > Precyzuje - chodzi mi o Polske :)
>
> te komunistyczne przesądy ;-)

Ja starej daty, a czym skorupka za mlodu....

pozdr
yas

12. Data: 2005-05-10 12:27:06

Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <y...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Hej!
>
> Moze ja jakas niedowidzaca jestem, ale szukam szukam i znalezc nie moge :(
> Chodzi mi o takie male filizaneczki do mocnej kawy z ekspresu.
> W jakiejs rozsadnej cenie :)
> Widzieliscie gzies takowe?
>
> pozdr
> yas

Widziałam (i sama niedawno nabyłam) w sklepach SPOłEM sa cenę poniżej 1 zł za
sztukę. Cieniutka biała porcelana, bez żadnej sygnatury. Do tego spodeczki za
podobną cenę.
Gośka

13. Data: 2005-05-10 12:44:03

Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Ma=B3gorzata_Leszczy=F1ska?= <g...@W...gazeta.pl>
napisał(a):

> [...]
za
> sztukę. Cieniutka biała porcelana, bez żadnej sygnatury. Do tego spodeczki
O matko, super. Cena odpowiednia :) Tylko czy w Krakowie jest cos takiego
jescze jak sklep Spolem...
pozdr
yas

14. Data: 2005-05-11 08:12:26

Od: "anabako" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aga " <y...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de
> =?ISO-8859-2?Q?Ma=B3gorzata_Leszczy=F1ska?= <g...@W...gazeta.pl>

> O matko, super. Cena odpowiednia :) Tylko czy w Krakowie jest cos takiego
> jescze jak sklep Spolem...

Sprobuj w totalnie wypasionym domu towarowym "JUBILAT".
Ja tam kupilam pare ciekawych rzeczy, obsluga moze nienajmilsza, ale ceny
chyba najnizsze.
Jak bedziesz w tej okolicy, to jeszcze jest taki sklep na Zwierzynieckiej,
po lewej idac w strone Rynku, taki stary, z tamtej epoki.
No i sa jeszcze takie sklepiki z roznosciami typu "Wszystko u (chyba)
Stasia" czy cos :), na Slawkowskiej, czasem mozna cos trafic.
Aaaa i jak bys byla na tej Slawkowskiej to w bramie gdzie jest Teatr jest
taki sklepik porcelanowy, tam tez mozna cos znalezc.
pzdr
anabako

kiszeniny z Rusi...
[P] Ciasto kruche z rabarbarem i budyniem
Tiramisu spod telegrafa - nie mylić z zasłupiem (i rozżalone OT)
Pascal w TVN - jakich uzywa naczyn?
kuchnia gazowa