filtry dzbanki ANNA i BRITA - czy wkłady wzajemnie pasują?

1. Data: 2008-01-28 15:11:44

Temat: filtry dzbanki ANNA i BRITA - czy wkłady wzajemnie pasują?
Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wkłady do dzbanków filtrujących producentów BRITA i ANNA pasują do siebie
wzajemnie?

zanim kupię - zapytuję.

oglądałem dzbanek ANNA, model to chyba ten 1.5 litra po przefiltrowaniu.
w zestawie są trzy wkłady opisane PREMIUM.
czy te wkłady można wzajemnie wymieniać z wkładami BRITA?

czy to w ogóle dobry wybór rodzaju wkładu filtrującego, ANNA PREMIUM?
czy są inne, lepsze wkłady? (nie pytam o innego producenta -BRITA-, ale o
rodzaje/typy wkładów).

filtr dzbankowy ma być dla dwojga ludzi, jeśli to ma znaczenie. w domu wypijamy
w ciągu dnia roboczego (takich w końcu najwięcej) od 1.0 do 1.5 litra wody w
herbatach czy kawach, a więc tyle będzie do filtrowania.
koszt dzbanek i trzy wkłady filtrujące to 39pln.

2. Data: 2008-01-28 15:34:07

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.01.2008, o godzinie 16.11.44, na pl.rec.dom, Konrad N>S>
napisał(a):

> [...]
> w zestawie są trzy wkłady opisane PREMIUM.
> czy te wkłady można wzajemnie wymieniać z wkładami BRITA?

Pytałem a Almie i dostałem odpowiedź, że nie. Ale głowy nie daję.

> [...]
> herbatach czy kawach, a więc tyle będzie do filtrowania.
> koszt dzbanek i trzy wkłady filtrujące to 39pln.

To ja zapytam jak to jest z tymi wkładami - czy ważna jest ilość wody, czy
czas od otwarcia. Brita Maxtra używa się przez miesiąc - ale jak jest przy
znikomym używaniu (2-3l) a nie wylewaniu 10 czy 20l w ciągu dnia? Czy ten
miesiąc używania to deadline czy można dłużej?

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2008-01-28 15:40:28

Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 16:34, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> znikomym używaniu (2-3l) a nie wylewaniu 10 czy 20l w ciągu dnia? Czy ten
> miesiąc używania to deadline czy można dłużej?

Znam uzytkownika filtrow Maxtra, ktory wymienia co 5 tygodni i jeszcze
zyje :)
A w filtach anna premium jest AFAIR 6 tygodni.

--
- Good morning! Ja chciałbym... moje pieniądze... money... my money,
tu umieścić... wasz bank... konto na hasło... Verstehen?

4. Data: 2008-01-28 15:42:45

Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 16:11, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
> czy wkłady do dzbanków filtrujących producentów BRITA i ANNA pasują do siebie
> wzajemnie?

I tak i nie.

Filtry anna premium pasuja wylacznie do dzbankow brita classic.
Do dzbankow brity na filtry maxtra niestety nie pasuja.

5. Data: 2008-01-28 16:47:01

Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@a...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> I tak i nie.
> Filtry anna premium pasuja wylacznie do dzbankow brita classic.
> Do dzbankow brity na filtry maxtra niestety nie pasuja.

tak, spojrzałem http://www.brita.net/pl/cartridges.html?&L=9 i nie będą paswoały
anna-premium do brita-maxtra.

ale za to anna-premium można zastępować brita-classic - wymiennie 'w obie
strony'?
dobrze myślę?

6. Data: 2008-01-29 08:00:03

Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 17:47, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:

> ale za to anna-premium można zastępować brita-classic - wymiennie 'w obie
> strony'?
> dobrze myślę?

Tak, tylko anna sa tansze, wiec IMO tylko w jedna strone jest to
uzasadnione :)

7. Data: 2008-01-29 08:59:02

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.01.2008, o godzinie 16.40.28, na pl.rec.dom,
m...@a...pl napisał(a):

> Znam uzytkownika filtrow Maxtra, ktory wymienia co 5 tygodni i jeszcze
> zyje :)

Rozumiem, że jest w ciężkim stanie a Ci, którzy używają po 8 tygodni w
pełnym zdrowiu. :)

> A w filtach anna premium jest AFAIR 6 tygodni.

W Maxtrze to pi razy drzwi w granicach 5.

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2008-01-29 09:03:02

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:8eux9xegwywk.dlg@habeck.pl...

> Rozumiem, że jest w ciężkim stanie a Ci, którzy używają po 8 tygodni w
> pełnym zdrowiu. :)

> W Maxtrze to pi razy drzwi w granicach 5.

A ja używam dotąd, aż się mi zacznie pojawiać kamień w wodzie po
zagotowaniu.
Bywa, że i 2 miesiące. Filtr Anna zwykły.

Witek

9. Data: 2008-01-29 10:56:49

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.01.2008, o godzinie 10.03.02, na pl.rec.dom, witek napisał(a):

> A ja używam dotąd, aż się mi zacznie pojawiać kamień w wodzie po
> zagotowaniu.

No ale jak się zaczyna pojawiać kamień to znaczy, że już od jakiegoś czasu
coś z filtrowaniem nie tak.

> Bywa, że i 2 miesiące. Filtr Anna zwykły.

Ja mam Maxtrę i mnie Maxtra interesuje. :)

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2008-01-29 10:57:20

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.01.2008, o godzinie 09.00.03, na pl.rec.dom,
m...@a...pl napisał(a):

> Tak, tylko anna sa tansze, wiec IMO tylko w jedna strone jest to
> uzasadnione :)

Uzasadnienie może być jeszcze jedno. Łatwiej dostać Britę. :)

*Habeck*
- Schutzbach

Lakierowanie płyt
biblioteczka/witryna