filtry + tlustawa cera - kremu szukam

1. Data: 2003-03-19 11:01:43

Temat: filtry + tlustawa cera - kremu szukam
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

...kremu na lato, ale juz teraz sie przyda...

o ile na zime moja lekko tlustawa cera nie wymaga matowania, to lato ma
swoje prawa...
wiec szukam czegos, co lekko matuje, ma porzadne filtry (UVA!!!), jak ma
jakies dodatkowe mozliwosci (nawilzanie, rozswietlanie) to bedzie super.

polka prawie nie gra roli ;)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-03-19 18:48:40

Temat: Re: filtry + tlustawa cera - kremu szukam
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hydraphase XL La Roche Posay
Iwostin nawilzajacy SPF 15

1. Data: 2003-03-20 11:21:29

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:
> Hydraphase XL La Roche Posay
> Iwostin nawilzajacy SPF 15

no tak... nasluchalam i naczytalam sie juz o nich tyle, ze moglam sie
spodziewac takiej odpowiedzi ;) wiem o nich, ze maja dobre filtry i sa
nawilzajace. ale czy nie za ciezkie do tlustej cery? zwlaszcza hydraphase?

dzieki justy

1. Data: 2003-03-20 17:00:43

Temat: Odp: filtry + tlustawa cera - kremu szukam
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: > Hydraphase XL La Roche Posay
: > Iwostin nawilzajacy SPF 15
: >
:
[...]

Hydraphase XL jest przeznaczony dla cery normalej i mieszanej. Do tłustej go
nie polecali.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

Efekty Oligo25