fluid na ślub

1. Data: 2003-07-08 10:13:02

Temat: fluid na ślub
Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie jaki , musi byc kryjący bo mam brunatne przebarwienia na twarzy

1. Data: 2003-07-08 14:34:14

Temat: Re: fluid na ślub
Od: "madzia" <m...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

polecam fluid z avonu perfect weare

1. Data: 2003-07-08 15:10:10

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Primum non stresere... "
Użytkownik "madzia" <m...@p...homeip.net> napisał w wiadomości
> polecam fluid z avonu perfect weare

A ja odradzam. Moja kolezanka jest konsultantka i pozyczyla mi buteleczke
tego podkladu, abym sobie poprobowala ile mam ochoty. Zaden inny podklad nie
tworzyl takiej gumowej warstwy jak ten. Ani go dobrze rozprowadzic, ani to
ladnie wyglada, opakowane szalenie nieporeczne, bo bez pompki i ciezko
nabrac wlasciwa ilosc specyfiku. fakt, ze sie trzyma caly dzien, ale tez nie
matuje. Czulam sie, jabym miala druga, gruba skore na sobie. Nigdy wiecej
;((

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-08 15:11:58

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)"
> A ja odradzam.
Zapomnialam dodac. Moja siostra miala slub w te sobote (rety,a le balanga
byla!) i ma podklad L'Oreal Ideal Balance (pewnie pokrecilam pisownie).
Swietnie sie sprawdzil i bardzo naturalnie wygladal.

K.

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-08 15:22:40

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> byla!) i ma podklad L'Oreal Ideal Balance (pewnie pokrecilam pisownie).
> Swietnie sie sprawdzil i bardzo naturalnie wygladal.

JA również polecam ten kosmetyk. Jak dla mnie jest świetny. Ładnie kryje
wszelkie przebarwienia, dobrze się rozprowadza. Naprawdę POLECAM!!!
A.

1. Data: 2003-07-08 16:46:53

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"A." <a...@w...pl> wrote:

> [...]
[ciach]
> JA również polecam ten kosmetyk.

Rany... rotflol!
Dawno tak się nie uśmiałam:DDDD

--
mips ubawiona

1. Data: 2003-07-08 16:50:12

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> wrote:

> Zaden inny podklad nie tworzyl takiej gumowej warstwy jak ten.

Jak ciasto drożdżowe, nie?;)

[ciach]
> podklad L'Oreal Ideal Balance (pewnie
> pokrecilam pisownie). Swietnie sie sprawdzil i bardzo naturalnie
> wygladal.

O, tototo:)) Mój faworyt. Niestety, rzadko mogę trafić na mój odcień
(15). Czyżby wszystkie Polki były śniadoskóre i jedna ja bladolica?!

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-08 17:04:11

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
2...

> [ciach]
>
> Rany... rotflol!
> Dawno tak się nie uśmiałam:DDDD
>
> --
> mips ubawiona

Hmmmm u gory widnnieje moj mail, ale ja tego nie napisalam 'A ja
odradzam...' Ja wrecz przeciwnie - polecam Ideal balance!! Ktoś źle
pociachal :-))

A.

1. Data: 2003-07-08 17:17:37

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"A." <a...@w...pl> wrote:

> Hmmmm u gory widnnieje moj mail, ale ja tego nie napisalam 'A ja
> odradzam...' Ja wrecz przeciwnie - polecam Ideal balance!! Ktoś
> źle pociachal :-))

Wiem, wiem. Zrobiłam to z premedytacją, bo fantastycznie wygląda,
nieprawdaż?;)))

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-08 17:21:13

Od: "Elmira" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> wrote in message
> powiedzcie jaki , musi byc kryjący bo mam brunatne przebarwienia na twarzy

ale zaraz, zaraz...
czy to oznacza, ze fluidu uzywasz jedynie na slub?
a przepraszam, na swoj?:]

Blondynki
KREMY DO OPALANIA- blokery
Żel pod prysznic Sephory