folia czy włóknina?

1. Data: 2001-04-09 08:24:29

Temat: folia czy włóknina?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbudowałam swój pierwszy rozsadnik, albo raczej wysiewnik. Teraz czeka mnie
tylko zbicie ramy z folią zamiast szkła. I tu moje pytanie: czy nie lepiej
zamiast folii użyć włókniny? Boję się że siewki spalą się przez folię, mimo
że postawię je w cinistym miejscu, gdzie słońce dociera po południu.
Może lepij użyć włókniny i postawić je w miejscu bardziej słonecznym?
Poradźcie, zawsze wysiewałam do multipalet na parapet lub balkon. To mój
debiut w wysiewiw gruntowym, a szkoda mi zmarnować nasionka.

--
Edyta Szajnóg

2. Data: 2001-04-09 08:46:38

Temat: Re: folia czy włóknina?
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wloknina jest slabiutka. Moim zdaniem nie nadaje sie na obicie czegokolwiek,
bo sie podrze. Pod perforowana folia nie powinno nic się stac (widzialem
wczorajszego ranka, w telewizji, w programie ogrodniczym :)))

--
Uklony i usmiechy
Piotrek

3. Data: 2001-04-09 09:30:48

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcę nią niczego obijać, tylko wmontować w ramy na zasadzie okna. Ta
włóknina którą kupiłam jest bardzo sztywna i twarda, z trudnościąudało mi
sie pociąć.

--
Edyta Szajnóg

--------
--------

4. Data: 2001-04-09 12:17:15

Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez po prawdzie bardziej czuje wloknine, ale jest jeszcze jedno ale:
rzeczywiscie po wyjeciu z opakowania może ona wygladac solidnie, ale
wloknine niszczy glownie slonce (rozpada się pod jego wplywem).
No nie wiem. Sprobuj, to nam opowiesz, jak było :))

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------

--------
--------

5. Data: 2001-04-09 16:11:14

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--------
--------
> [...]
> Edyta Szajnóg
>
> Radzę użyć folii a na wierzch cieniówki ( tkanina używana do cieniowania,
zazwyczaj w kolorze ciemnozielonym, o różnej gęstości i tym samym o różnym
stopniu zacieniania)

hiacynt - co po przekwitnieciu
pełnia=kradzieże
Przeciw glonom w oczku