fontanna w lazience

11. Data: 2006-07-21 07:46:34

Temat: Re: fontanna w lazience
Od: Bakino <b...@w...pl.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

bombardier napisał(a):

> \
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=115565326

Jak dla mnie to przegięcie. Nie wstawiłabym czegoś takiego, ale o
gustach się nei dyskutuje.
Napewno będziesz oryginalny ;-)

--
Bakino
www.elsnerów.pl

12. Data: 2006-07-21 11:41:13

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości

> a nie lepiej fantazyjny pisuar albo bidet?
jesli chodzi o fontannę w łazience - zdecydowanie polecam bidet ;)

R.

13. Data: 2006-07-21 15:01:34

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kolega postawił sobie podobną przy łóżku.
> Podobno świetna sprawa. Po imprezie nie musi daleko chodzić do wodopoju,
> sen przy szemrzącej wodzie koi nerwy a wilgoć łagodzi kaca.
> Jacek

dobry pomysl przemysle sprawe ;)

14. Data: 2006-07-21 15:10:00

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> naprawde chcesz wstawic to do lazienki?
> Ani to praktyczne, ani... zreszta nad gustami sie nie dyskutuje...
> Nie lepiej wykorzystac sporo miejsca na elegancka aranzacje?
> Moze zamiast takiego..(wybacz mi) badziwia poszukac czegos ladniejszego,
> przystosowanego do lazienek, bo to ogrodowe cudo takie troszke toporne.
>
> Zapytales wiec odpowiedzialam i przepraszam jesli moje zdanie Cie
> urazilo... w koncu Twoja lazienka i Twoje pragnienie.:-)

dziekuje, bardzo cenie sobie krytyke i ucze sie dzieki temu :)

15. Data: 2006-07-21 20:25:18

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Po imprezie nie musi daleko chodzić do wodopoju,

A i misa się czasem przydaje?... ;-/

J.

16. Data: 2006-07-21 20:40:22

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok dzieki za wasze opinie. jednak rezygnuje to chyba z powodu tej
> temperatury ;)

Nie wiem jaką masz łazienkę ale musiałaby mieć ze 30 m2, żeby to się nie
żucało w oczy.
Bez urazy, ale ja osobiście za darmo bym tego do swojej nie wstawił.

Tomek

17. Data: 2006-07-21 20:57:43

Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

e tam, pisuar ciekawszy i uzywany czesciej :)

18. Data: 2006-07-21 20:59:55

Od: "BasiaK" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zapytales wiec odpowiedzialam i przepraszam jesli moje zdanie Cie
> urazilo... w koncu Twoja lazienka i Twoje pragnienie.:-)

Święta racja :-)

gdzie kupie taka umywalke
AEG LAVAMAT LAVALOGIC 1810 czy MIELE W 3241 WCS
Mikrofala LG MS1942C sprzedam
Płyty meblowe ale impregnowane
grzybek na ścianie