forum polskie - czy potrzebne?

1. Data: 2003-12-30 11:24:29

Temat: forum polskie - czy potrzebne?
Od: "Malgorzata Radomska" <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Tak juz od jakiegos czasu sie zastanawiam czy nie zrobic polskiego forum dla
robotek, gdzie mozna by wklejac wzory, swoje prace etc, cos na ksztalt
www.meilaodiy.com - jak sadzicie, przydaloby sie cos takiego, czy juz za
duzo stronek? :)

Gosia (Gdynia/Warszawa)

1. Data: 2003-12-30 13:02:11

Temat: Re: forum polskie - czy potrzebne?
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Radomska" <t...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
dla
> robotek, gdzie mozna by wklejac wzory, swoje prace etc, cos na ksztalt

Jest juz coś takiego - www.kaan.pl...
Aneczka

1. Data: 2003-12-30 14:17:50

Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dla
> robotek, gdzie mozna by wklejac wzory, swoje prace etc, cos na ksztalt

ale juz jest takie forum www.kaan.pl/index.php
po co drugie????? tam jest milo i przyjemnie;) Zaprawszamy:)

Myszka07 (Swietochlowice)
----------------------
www.kaan.pl/index.php

1. Data: 2003-12-30 16:05:51

Od: "Malgorzata Radomska" <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> ale juz jest takie forum www.kaan.pl/index.php
> po co drugie????? tam jest milo i przyjemnie;) Zaprawszamy:)

Dziekuje za nowy adresik do kolekcji, tam jeszcze nie trafilam :)

Gosia (Gdynia/Warszawa)

1. Data: 2003-12-31 08:22:26

Od: "Marta " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robotek, gdzie mozna by wklejac wzory, swoje prace etc, cos na ksztalt

to jest wspaniały pomysł, faktycznie istnieje już kaan, ale może udało by ci
się stworzyć coś bardziej podobnego do www.meilaodiy.com, meilaodiy jest
stanowczo bardziej przyjazne i bardziej czytelne od kaan,
pozdrowienia Marta

1. Data: 2003-12-31 08:42:10

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-12-31 at 09:22, Marta wrote:

> [...]
> się stworzyć coś bardziej podobnego do www.meilaodiy.com, meilaodiy jest
> stanowczo bardziej przyjazne i bardziej czytelne od kaan,

Heh ????

Kot nie wchodzacy do meilaodiy, bo nie ma do niego zdrowia i
cierpliwosci (za to do kaan tak)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-01 15:52:40

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się stworzyć coś bardziej podobnego do www.meilaodiy.com, meilaodiy jest
> stanowczo bardziej przyjazne i bardziej czytelne od kaan,

Ja się na tym nie znam, bo sie tym dotychczas nie interesowałam (forum od
strony technicznej). Ale może lepiej i łatwiej popracowac nad forum w kaan.
Bo faktycznie kolejne miejsce nie jest konieczne a w forum kaan też za
bardzo nie mogę się znaleźć. ;-). Łatwo mi mówić, ale niestety nic w temacie
nie mogę pomóc.

Dodo

1. Data: 2004-01-02 08:25:16

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości

[cich]
a w forum kaan też za
> bardzo nie mogę się znaleźć. ;-). Łatwo mi mówić, ale niestety nic w
temacie
> nie mogę pomóc.

No właśnie wczoraj ( nawet już dzisiaj) próbowałam się odnaleźć na forum
kaan.I chyba mi się udało.
I teraz myślę że to o co chodziło Małgosi, chyba się nie uda. Bo chyba
chodziło o forum gdzie będzie sie wrzucało wzorki i schematy. A skoro są
problemy (do wglądu na forum) to nie wiem czy ktoś zaryzykuje prowadzenia
takiego forum. A w ogóle to na tym kaan-forum jest bardzo sympatycznie.
Pozdrawiam
Dodo

1. Data: 2004-01-02 10:51:50

Od: "Malgorzata Radomska" <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemy (do wglądu na forum) to nie wiem czy ktoś zaryzykuje prowadzenia
> takiego forum. A w ogóle to na tym kaan-forum jest bardzo sympatycznie.

No dowiedzialam sie ze faktycznie takie forum o jakim myslalam nie moze
tutaj zaistniec, dlatego tez pomysl upadl. No, ale jakby co jest kaan, o
czym nie wiedzialam proponujac forum (jeszcze wszystkiego nie dalam rady
przejrzec, dosyc nowa jestem) :)))

Gosia (Gdynia/Warszawa)

pomozcie :)
Re: Odp: decoupage
xxx- bieżniki, poduchy - kolorowe kanwy Katowice
Ellou...
[xxx] Anchor- lista kolorow