fotki ze spotkania w Warszawie

1. Data: 2004-01-16 22:50:57

Temat: fotki ze spotkania w Warszawie
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tym razem nie było dużo do obróbki, więc strona już jest:
http://www.szpilka.netnafta.pl/spotkania/04_01_13/in
dex.htm
Zapraszam oczywiście nie tylko Warszawianki :)
Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-17 11:19:02

Temat: Re: fotki ze spotkania w Warszawie
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny zdjecia pikne, Wy tez....
czy ja moge wiedziec co to jest to zolte co wystaje ze spodu kanwy.....czy
ja czegos nie wiem?????????
pozdr
Ewa

1. Data: 2004-01-17 11:40:10

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu z Raszyna, ten krzyż też mi się podoba, ale ponieważ dotąd nie
obrabiałam plastikowej kanwy, to mam obawy, czy taki duży format nie wygina
się za bardzo? Bo dot. to widziałam jedynie drobiazgi z plastikowej kanwy.

Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-01-17 12:43:42

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się za bardzo? Bo dot. to widziałam jedynie drobiazgi z plastikowej kanwy.

Krzyż jest wielkości ok 19x13 cm, to tylko zdjęcie wyszło takie duże;) Na
plastikowej kanwie robi się idealnie:)) Wzór pochodzi z Kramu z robótkami.

Pozdr
Ania z Raszyna

1. Data: 2004-01-17 15:07:18

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:
> dziewczyny zdjecia pikne, Wy tez....
> czy ja moge wiedziec co to jest to zolte co wystaje ze spodu kanwy.....czy
> ja czegos nie wiem?????????

Chodzi Ci o to, ze kanwa jest jakby w ramkach?
Po prostu obklejamy ją taśma malarską (taką żółtą właśnie), żeby się nie
strzępiło. Przy okazji mozna na takiej taśmie pisać, więc da się
zaznaczyć, który rząd jest który :)
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-17 16:16:26

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po prostu obklejamy ją taśma malarską (taką żółtą właśnie), żeby się nie
> strzępiło. Przy okazji mozna na takiej taśmie pisać, więc da się

ale skryciule.....
dzieki za oswiecenie....

> Pozdrawiam
> Julita

pozdrawiam cieplutko
Ewa co sie martwi ze dziecie znowu chore....

Merry Kittens Ornaments (DIMENSIONS) - poszukuję
PILNE! Aniołki na bordiurę
szydełko-nowy album śliczności
Pudełko ma mulinę - Anchor
[xxx] Margaret Sherry (Heritage) poszukuj