fotografie wlasnych potraw...?

1. Data: 2005-06-08 20:06:07

Temat: fotografie wlasnych potraw...?
Od: "Darek" <i...@0...else> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

zastanawiam sie czy oprocz walorow smakowych staracie sie rowniez o to by
danie ladnie wygladalo, by apetycznie prezentowalo sie na talezu.

2. Data: 2005-06-08 20:29:25

Temat: Re: fotografie wlasnych potraw...?
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Darek" <i...@0...else> schrieb im Newsbeitrag
> Czesc,
>
> zastanawiam sie czy oprocz walorow smakowych staracie sie rowniez o to by
> danie ladnie wygladalo, by apetycznie prezentowalo sie na talezu.
>
> Pozdrawiam
Owszem, wyglad i smak sa dla mnie jednakowo wazne
Ilona

3. Data: 2005-06-08 20:55:31

Od: "Darek" <i...@0...else> szukaj wiadomości tego autora

czy byloby mozliwe cos zobaczyc?

Darek

4. Data: 2005-06-08 20:59:29

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

-

5. Data: 2005-06-08 21:01:38

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <i...@0...else> napisał w wiadomości
> czy byloby mozliwe cos zobaczyc?

Tu rzadko ktoś posyła linka do zdjęć własnych potraw. Jeśli chcesz coś
pooglądać, polecam w Gazecie pl. FORUM GALERIA POTRAW - super sprawa i tak
apetyczna, że skręca aż od tych wszystkich smakołyków.

Pozdrawiam,
Akulka

6. Data: 2005-06-08 21:03:22

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał w wiadomości

> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=777

ups, się zpóźniłam, no...:)))

Pozdrawiam,
Akulka

7. Data: 2005-06-08 21:04:29

Od: "Quefear" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <i...@0...else> napisał

> zastanawiam sie czy oprocz walorow smakowych staracie sie rowniez o to by
> danie ladnie wygladalo, by apetycznie prezentowalo sie na talezu.

Na jakim talerzu!!?
przecież najlepiej smakuje na gazecie wymieszane uprzednio w wiaderku.

MSPANC

z pozdrowieniami

Quef
--
www.quefear.neostrada.pl

8. Data: 2005-06-08 21:13:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Darek napisał(a):
> Czesc,
>
> zastanawiam sie czy oprocz walorow smakowych staracie sie rowniez o to by
> danie ladnie wygladalo, by apetycznie prezentowalo sie na talezu.

Smaczne jedzenie smacznie wygląda samo w sobie ;-), ale jak jest
szczególna okazja, to wystrajam potrawy dodatkowo.

Ewa

9. Data: 2005-06-08 21:15:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):

> ups, się zpóźniłam, no...:)))

A możecie mnie uświadomić, jak to działa? Bo ja nie mogę wejść i nic
zobaczyć, trzeba się specjalnie logować?

Ewa

10. Data: 2005-06-08 21:18:11

Od: "Darek" <i...@0...else> szukaj wiadomości tego autora

Moje pytanie stad poniewaz dla mnie i dla zony stalo sie to troszke juz
swego rodzaju tradycja ze "cos dla zoladka ale i dla oka"

i pod tym haslem zapraszam na nasze gotowanie pod adresem
http://www.krysmann.nl/webfotos/jedzenie%20-%20susch
i/
lub inne potrawy http://www.krysmann.nl/webfotos/cooking/

pozdrawiam, smacznego i dobranoc