Spóźniony pierścionek...

281. Data: 2003-07-25 22:21:34

Temat: Re: Spóźniony pierścionek...
Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Grzegorz Janoszka wyklawiaturzyl(a):

> Kobiecej anatomii? :)
Nie kazda, aczkolwiek wiele sie ostatnio takich pokazuje, a jakie
teledyski fajne sa :-) np.: scootera.
Choc nie wiem czy atakowanie erotyzmem telewidzow jest taktowne,
czlowiek nie ma juz wyboru, wczesniej bynajmniej ogladal golizne ten co
chcial, poprostu czekal na rozowa landrynke.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

282. Data: 2003-07-25 22:32:20

Temat: Re: frakcja śląska do spotkania marsz - Re: Spóźniony pierścionek...
Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Z. Boczek mieszkający pod adresem <z...@w...pl>
w poście k...@...bocznica.gliwice.pl napisał w ten deseń:
> Wprąciłem się, gdyż Xena i te mądrości wymagają mojej stanowczej
> erekcji:

> Czytam tak Z Boczku sobie to wszystko Skwarpliwie ;) będzie Xetra! i
> Kryszę ;), że to dobry pomysł :)
> Aczkolwiek daleki, park będzie Oasy of spokój i miejscem, gdzie tylko
> elyta pić będzie... żubry lub inne żywce :]
>
> A do domu wrócimy nad ranem Zygmankiem :)

Nie wiem co na to Basia, ale rozumiem, żesmy umówieni. Środa 6 sierpnia,
park chorzowski, proponuje zielona dolinę, godzina 18. Pasi?

283. Data: 2003-07-25 22:34:50

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Grzegorz Janoszka mieszkający pod adresem
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> w poście
s...@k...icsr.agh.edu.p
l napisał w ten
deseń:

> No... a cała ta niedobra grupa nie potrafi uszanować mojej decyzji,
> a każdy to (nie wiedzieć czemu) odbiera jako wyśmiewanie się ze
> ślubodziewic.
> A ja serio nie jeździłem na rolkach i serio ślubu nie mam. No.

Zatem wszystko przed Tobą. Zamiast pierścionka zaręczynowego kup
wybrance rolki i odpadnie problem czym do ślubu pojechac.
Xena bez rolek z mężem, co ma rolki

284. Data: 2003-07-26 14:23:23

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Xena" <tatiana_przecz
ze spamem@linkor.com.pl> mówiąc:

>Nie wiem co na to Basia, ale rozumiem, żesmy umówieni. Środa 6 sierpnia,
>park chorzowski, proponuje zielona dolinę, godzina 18. Pasi?

Hmmm... A gdzie ta zielona dolina? Jakieś kierunkowskazy?

Agnieszka
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

285. Data: 2003-07-26 15:36:22

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Agnieszka Krysiak mieszkający pod adresem
<k...@g...pl> w poście o...@4...com
napisał w ten deseń:
> A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Xena"
> <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> mówiąc:

> Hmmm... A gdzie ta zielona dolina? Jakieś kierunkowskazy?
>
> Agnieszka

Zaraz przy dyrekcji parku. Jadąc tramwajem wysiadamy przy pomniku takiej
dużej baby, przy głównym wejściu do parku, idziemy alejką prosto,
troszkę w prawo i widzimy po prawej stronie knajpe o nazwie zielona
dolina. Po lewej stronie widzimy tzw kapelusz ale oddalamy się od niego
idą do zielonej doliny

http://www.shipbrokers.pl/plan_miasta/wpkiw.htm
na tym obrazku widać napis hala wystaw. Halę wystaw obchodzi łukiem taka
alejka, Zielona dolina jest przy pierwszej odnodze tej alejki. Mam
nadzieję, że jako tako wyjasniłam. Lepiej nie potrafię.
Xena

286. Data: 2003-07-27 07:44:21

Temat: Re: Re: Spóźniony pierścionek...
Od: "anonimowy" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mi przykro, i (być może) spojrzałabym na niego troche inaczej => że nie
> potrafi odpowiednio niektórych rzeczy zorganizować ... więc jak to będzie
> procentowało później?
>
> Mi nie chodziło o 'półkę' i kasę wydaną na pierścionek (bo jasne jest, że
> nie wszystkim się przelewa) ale skoro już się na coś takiego jak zaręczyny
> decydujemy to czy naprawdę nie można: a) zaoszczędzić, b) pożyczyć kasy,
c)
> odłożyć trochę w czasie by jednak zaręczyny odbyły się z pierścionkiem ?

A co jeśli? Facet długo myśli o zaręczynach, wyjeżdżają sobie nad morze, w
góry, gdziekolwiek, facet dochodzi do wniosku, że tak, jest już pewny aby ta
niewiasta była jego żoną, nie ma ochoty czekać na to, aż przyjadą do domu
tylko chce się zaręczyć w innej scenerii a wtedy: 1) nie można kupić
pierścionka (brak sklepów, cokolwiek innego), 2) może nie mieć kasy na
pierścionek ze względu na wyjazd? Kupuje pierścionek później po powrocie,
ale de facto zaręczeni już są.
Czy Ona wtedy nie powinna przyjąć zaręczyn?
Pozdrawiam
Anonimowy

287. Data: 2003-07-27 15:55:57

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem anonimowy wyklawiaturzyl(a):

> Czy Ona wtedy nie powinna przyjąć zaręczyn?

jesli by nie przyjela okazaloby sie jakie z niej ziolko ;-)

288. Data: 2003-07-28 07:28:46

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>
napisał w wiadomości news:bfsau5$kou$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]Środa 6 sierpnia, park chorzowski, proponuje
> zielona dolinę, godzina 18. Pasi?

Pasi, tylko ja się spóźnię. I niech mi da numer telefonu ktoś,
kto wie, gdzie to jest, bo ja co prawda w parku spędziłam pół
dzieciństwa, ale potrafię się zgubić we własnym pokoju...

Pozdrawiam
Hanka z puszkami
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

289. Data: 2003-08-05 02:44:14

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Agnieszka Krysiak i te mądrości wymagają mojej
stanowczej erekcji:

> Hmmm... A gdzie ta zielona dolina? Jakieś kierunkowskazy?

Szlag tam kierunkowskazy...
Monopolowe czy są! i kebaby! 8-]
Ostatecznie te, te... burżujskie paryzole (chorera ich by wziena,
drożyzna i swołocz) :)

Dzień gorący, plecak ciąży... no ale nie wiadomo - czy trzeba mieć coś
przy sobie czy z drewnem do lasu...?

Jou-lu-joucy [fon. żu'lu-jon'cy]... ekhm, znaczy się...
Stratedzy i kwaterkogłowi - proszę o dokładne dane, rozpoznanie i
zwiad logi(sty)czno-zaopatrzeniowy! :)

Współrzędne też przydałyby się - ale będę szedł po śladach sandałów...
:)

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Witam wędrownego trolla! Od razu zaznaczam, że nie odpowiem na żaden

290. Data: 2003-08-05 03:04:52

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Z. Boczek i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Szlag tam kierunkowskazy...
> Monopolowe czy są! i kebaby! 8-]
> Ostatecznie te, te... burżujskie paryzole (chorera ich by wziena,
> drożyzna i swołocz) :)

Oki, knajpa - guglałem i już wiem ;)
Przepraszam za pytania powyżej ;)

To się wysiada na pierwszym skrzyżowaniu ze światłami, tak jak - na
tej dwupasmówce, tak? Dobrze kojarzę? :)
[chwila namysłu] Nie. Ja wysiadałem tam, gdzie na stadion się skręca.

My mamy wysiąść koło takiej Żyrafy z dziurą (pomnik baby? Może tego
gen. Zientka? :]), prawda? Przystanek ... bodajże już Katowice, os.
Tysiąclecia, tak? :)

Eee tam, najwyżej się dojdzie na piechotę jeden przystanek :)

--
Z cyklu 'Tolerancyjni wegetarianie dzieciom':
"Najwyżej moje dzieci nie będą się przyjaźnić z dziećmi rzeźników.

Re: ktorego wybrac??
Re: ktorego wybrac??
Zgoda na wyjazd dziecka za granice?
Do Z.Boczka