frakcja zachodnia

51. Data: 2004-07-09 10:01:59

Temat: Re: frakcja zachodnia
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccln12$qrt$1@nemesis.news.tpi.pl Majka
<m...@g...szczecin.pl> napisał(a):

> Nie zapisałam ;-(
> Miskanty w 4 odmianach (Zebrina, Giganteus, Sinensis i jeszcze
> jakiś). Traw sporo, m.in. proso, molinia, różne Carex, Imperata
> cylindrica 'Rubra' (kupiłam), bambus, kostrzewy, pampasowa, coś tam
> jeszcze.

Hejka. W razie czego pamiętaj - jak by co, zawsze je możesz
opryskać Roundupem. ;-)
Pozdrawiam radykalnie Ja...cki
P.S. A podobno już nie miałaś miejsca w ogrodzie. :-)

52. Data: 2004-07-09 10:19:24

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał
> Majka
> >
> Hejka. W razie czego pamiętaj - jak by co, zawsze je możesz
> opryskać Roundupem. ;-)
> P.S. A podobno już nie miałaś miejsca w ogrodzie. :-)

To prawda. Jeszcze nie posadziłam zakupów i prezentów. Stoją w doniczkach.
Może będę musiała coś wykopać lub wleźć na trawnik.

Majka

53. Data: 2004-07-09 20:11:09

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wanda Hajkowska napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał
>
>Ja - na pewno, choć wczoraj byłam w tym ogrodzie. Może uda mi się namówić
>Wiesię K.

I pewnie dam sie namowic :-) tylko nie czytalam calego watku i nie wiem
kiedy to spotkanie i zakupy?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

54. Data: 2004-07-09 21:43:38

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Zosia schrieb:

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> zdjęcie

> Ale jest koło mnie - i to tylko 3 km.
> Wymieniałam ją pośród innych miejsc,
> które warto odwiedzić bądąc u mnie.
>
> Pozdrawiam - Zosia
> Ps. Zaproszenie aktualne

Zosia!
Pomysl dobry,chetnie przyjade.W Polsce jestem od 24 Sierpnia.
Pozdrawiam Zdzichu.

55. Data: 2004-07-10 16:05:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Miskanty w 4 odmianach (Zebrina, Giganteus, Sinensis i jeszcze jakiś).
:)
najczesciej po Miscanthus jest to sinensis
i dopiero nazwa odmiany

>.. Traw
> sporo, m.in. proso, molinia, różne Carex, Imperata cylindrica 'Rubra'
> (kupiłam), bambus, kostrzewy, pampasowa, coś tam jeszcze.
:)
troche za ogolnie
sa oni gdzies w sieci lub jakis telefon do nich
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

56. Data: 2004-07-10 23:52:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opryskać Roundupem. ;-)
> Pozdrawiam radykalnie Ja...cki
> P.S. A podobno już nie miałaś miejsca w ogrodzie. :-)
na inne rosliny poza trawami
:)

57. Data: 2004-07-12 07:15:13

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał
>"Majka" <m...@g...szczecin.pl>

> najczesciej po Miscanthus jest to sinensis
> i dopiero nazwa odmiany
> troche za ogolnie
> sa oni gdzies w sieci lub jakis telefon do nich

Nie są w sieci, ale mówiłam im o naszej grupie jeszcze w ub. roku, kiedy
jechały

58. Data: 2004-07-12 09:10:17

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał

Sorry, znów samo poszło.
Nie są w sieci, ale mówiłam im o naszej grupie w zeszłym roku, kiedy
jechałyśmy do Bogusława. Mam ich wizytówkę. Pracują do 18.00, więc raczej
telefonować po.
tel. (0-95) 73 11 158
Majka

59. Data: 2004-07-14 21:21:27

Temat: Odp: frakcja zachodnia
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zosia <z...@m...gorzowwlkp.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cbuo7m$erc$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości

> Między 16 a 30 lipca - do wyboru
> Pozdrawiam - Zosia

Dziewczyny !!! No co Wy ???
Spotkanie wszystkich frakcji w sobotę 17 go lipca w Kol. Woli
Szydłowieckiej zwanej Jagodową . Zbierzcie się w jeden samochód i
przywieźcie frakcję
Pozdrawiam - Jagoda

60. Data: 2004-07-14 21:21:39

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Ode mnie 470 km, buuuu, chlip, chlip:-(((((
>
> Pozdrawim, Basia.

Basiu, otrzyj łzy. Do nas znacznie bliżej i to już w najbliższą sobotę.

Pozdrawiam - Jagoda

chora róża
trawnik - pierwsze koszenie
Czereśnia-co się dzieje z owocami?