frakcja zachodnia

41. Data: 2004-06-30 16:11:02

Temat: Re: frakcja zachodnia
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam też dodać, że mam niedaleko
ode mnie przepiękny ogród dendrologiczny
w Przelewicach.

Pozdrawiam - Zosia

42. Data: 2004-07-07 12:48:46

Od: "Wanda Hajkowska" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał
> Jestem gotowa zorganizować u siebie spotkanie.
> Mam kilka zaprzyjaźnionych ogrodnictw
> w pobliżu, w tym jedno "superbylinowe".
> Mam również olbrzymi ogród zdolny pomieścić
> setkę namiotów.
> Czy ktoś byłby chętny ?

Ja - na pewno, choć wczoraj byłam w tym ogrodzie. Może uda mi się namówić
Wiesię K.
Odzywam się późno, bo nie mogłam z komputera , ale od dziś mam nowy i super
!!! ;-)))))))))
Nie myślałam, że tak może działać!

A wracając do spotkania - odwiedziłam wczoraj szkółkę w Santocku. Bardzo
mili gospodarze, chętnie odpowiadają na pytania i mają dużo cierpliwości.
Wiedza na poziomie. Bardzo duży wybór bylin, traw, krzewów i drzew. Niskie
ceny! Kupa roślin, o których nie słyszałam i nigdy nie widziałam. Piękna
aranżacja ogrodu matecznego. Właściciele miłym gościom dokładają w upominku
dodatkową doniczkę. Ja od nadzwyczaj sypatycznego syna właścicieli dostałam
takie cudo, że aż zaniemówiłam - Campanula 'Meine Blyth'. Wprawdzie żadna
wyszukiwarka nie chce go pokazać, ale ja 'na żywo' widziałam 2 kępy w
mateczniku. Może nazwa jest podobna? Może ktoś słyszał lub wie jak to się
właściwie nazywa? Zielsko niskie (2-3 cm), patrzące do góry niebieskie, dość
płaskie kwiaty o wyraźnym żebrowaniu między płatkami. Zachwycające!
Wyglądają jak z plastiku. Nie mają nasion. Pluję sobie w brodę, że nie
zrobiłam zdjęcia, bo miałam aparat :-((( Dostałam też przęśl ( Ephedra
nevadensis), a kupiłam 10 innych roślin, m.in. najmniejszy pierwiosnek
Primula x forsterii. Z wrażenia na końcu zapomniałam wziąć jeszcze
miskanty, słoneczniczek wierzbolistny i Coriarię.

Majka

43. Data: 2004-07-07 14:00:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda Hajkowska" <m...@g...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:ccgrmd$m8l$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

dostałam
> takie cudo, że aż zaniemówiłam - Campanula 'Meine Blyth'.

O kurcze, ale zazdroszczę, cudowny jest o ile to będzie 'My blythe' zdjęcie
jest tutaj http://waja.w.interia.pl/ pod zakładką Campanula. Dlaczego koło
nas nie ma porządnej szkółki bylin :((((

Pozdrawiam
Kaśka

44. Data: 2004-07-07 14:05:06

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest tutaj http://waja.w.interia.pl/ pod zakładką Campanula. Dlaczego koło
> nas nie ma porządnej szkółki bylin :((((

Ale jest koło mnie - i to tylko 3 km.
Wymieniałam ją pośród innych miejsc,
które warto odwiedzić bądąc u mnie.

Pozdrawiam - Zosia
Ps. Zaproszenie aktualne

45. Data: 2004-07-07 14:16:21

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Ale jest koło mnie - i to tylko 3 km.
> Wymieniałam ją pośród innych miejsc,
> które warto odwiedzić bądąc u mnie.
>
> Pozdrawiam - Zosia
> Ps. Zaproszenie aktualne

Hmmm...zapraszałaś frakcję zachodnią, ja należę do północnej ;)))

Pozdrawiam
Kaśka

46. Data: 2004-07-07 14:21:22

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm...zapraszałaś frakcję zachodnią, ja należę do północnej ;)))
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

No to zapraszam i północną :))
Pozdrawiam - Zosia

Ps. ... i wszystkie inne chętne...

47. Data: 2004-07-08 13:00:40

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisał
> [...]

> jest tutaj http://waja.w.interia.pl/ pod zakładką Campanula. Dlaczego koło
> nas nie ma porządnej szkółki bylin :((((

Kasiu, aż się dziwię, że znalazłaś tego dzwonka na stronie Eweliny. Ja od
rana zamęczam wszelkie wyszukiwarki i 0 znaleziono. Miniaturka niebieska nie
otwiera się, ale ten mój i widziane u nich są identyczne. Mój jest malutki,
ale ma 2 pączki kwiatowe. Rzuć jeszcze jakiś adres ;-))

Majka

48. Data: 2004-07-08 14:10:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
malutki,
> ale ma 2 pączki kwiatowe. Rzuć jeszcze jakiś adres ;-))

Ta miniaturka tez mi sie nie otwiera. Adresem nie rzucę, po prosta
pamietałam, ze na tej stronie jest kilka zdjęć oryginalnych dzwonków i tak
sobie weszłam z nadzieją, że zobaczę. Google nie pokazują nic gdy wklepuje
się nazwę tej odmiany, szkoda, bo popatrzyłabym sobie na inne zdjecia.

Pozdrawiam
Kaśka

49. Data: 2004-07-09 05:31:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>....Bardzo duży wybór bylin, traw, krzewów i drzew. Niskie
> ceny! Kupa roślin, o których nie słyszałam i nigdy nie widziałam.
:))
a pamietasz mniej wiecej jakie byly trawy
?

>.. Z wrażenia na końcu zapomniałam wziąć jeszcze
> miskanty, słoneczniczek wierzbolistny i Coriarię.
> Majka
:)
a jakie miskanty
?
z pozdrowieniami i usmkiechami
_hehehe

50. Data: 2004-07-09 08:59:54

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał
> "Wanda Hajkowska" <m...@g...szczecin.pl>
> :))
> a pamietasz mniej wiecej jakie byly trawy
> a jakie miskanty

Nie zapisałam ;-(
Miskanty w 4 odmianach (Zebrina, Giganteus, Sinensis i jeszcze jakiś). Traw
sporo, m.in. proso, molinia, różne Carex, Imperata cylindrica 'Rubra'
(kupiłam), bambus, kostrzewy, pampasowa, coś tam jeszcze.

Majka

chora róża
trawnik - pierwsze koszenie
Czereśnia-co się dzieje z owocami?