francuski manicure

1. Data: 2002-09-10 20:13:07

Temat: francuski manicure
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys mialam taki specjalny zestaw do francuskiego manicure firmy Nel. Byl
naprawde swietny... jednak firma przynajmniej czasowo przestala go
produkowac. W sumie nie wiem czy wogole byl w masowej produkcji bo mialam
dostep do ich produktow prosto z hali...
Zestaw skladal sie z lekko rozowego lakieru, bialego lakieru (swietnie
kryjacego) i papierowych naklejek do naklejania na paznokiec zeby koncowki
byly rozno pomalowane. Pozniej rozgladalam sie za takim czyms w drogeriach i
nie znalazlam. Znacie moze jakis taki zestaw godny polecenia??? Robi ktoras
z was francuski manicure??? Osobiscie bardzo mi sie podobal a ten byl
wyjatkowo naturalnie wygladajacy.
Kropelka

1. Data: 2002-09-10 20:56:49

Temat: Odp: francuski manicure
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy jeszcze maja
mam kupiony jakis czas temy zestaw firmy Sally Hansen
byl ok
kaska

1. Data: 2002-09-10 21:25:19

Temat: Re: francuski manicure
Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Avon w swojej ofercie ma taki zestaw. Przejrzyj sobie katalog...

--
shaba 19

1. Data: 2002-09-10 21:25:19

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-11 07:39:07

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja po prostu kupuje sobie bialy zwykly lakier do paznokci
do tego delikatny rozowy i bezbarwny ))))) i to mi wystarcza
(wychodzi super )))) ))) moja kolezanka za moja namowa tez tak robi ))))))
niegdy nie uzywalam paskow ktore sa w takich zestawach ale podobno
mozna je kupic osobno
pozdrawiam ))))))
flo

Użytkownik sheba <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:allo6t$lp6$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-09-11 08:04:34

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> (wychodzi super )))) ))) moja kolezanka za moja namowa tez tak robi ))))))
> niegdy nie uzywalam paskow ktore sa w takich zestawach ale podobno

Ale jak to bez paskow pomalowac????
nie wyobrazam sobie jak mozna to rowno zrobic
a jaki bialy lakier??? bo czesto sa takie nie kryjace

1. Data: 2002-09-11 09:17:27

Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości

> Ale jak to bez paskow pomalowac????
> nie wyobrazam sobie jak mozna to rowno zrobic
> a jaki bialy lakier??? bo czesto sa takie nie kryjace

Oj nie przesadzajmy! Mozna mozna i to bardzo ladnie. Sam widzialem to wiem
co mowie. Problem tkwi w dobrym pedzelku do malowania tych bialych paskow no
i troche cierpliwosci :)

Thomas

1. Data: 2002-09-11 09:59:30

Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> Ale jak to bez paskow pomalowac????
> nie wyobrazam sobie jak mozna to rowno zrobic
> a jaki bialy lakier??? bo czesto sa takie nie kryjace

Mozna bardzo łatwo pomalowac bez paskow. Robie to co jakis czas, bo
uwielbiam taki manicure. Kupilam kiedys zestaw Avonu ale jest do kitu.
Paskow nie polecam, po pierwsze trzeba długo czekac az bialy lakier
wyschnie, kiedy odrywasz paski czesto odchodzi tez lakier. Lepiej malowac to
samemu. Praktyka czyni mistrza wierz mi:))
Ja mam bialy lakier z Avonu (zostal z zestawu), rozowy dokupilam z Inglota
(swietny), a kiedy juz lekko zmatowieje polecam nalozyc bezbarwny.
A jak masz problem z malowaniem pedzelkiem z lakieru to kup maly miekki
pedzelek malarski, dostepny w kazdym sklepie z art. dla malarzy:)

powodzenia
Kropeczka:-)

1. Data: 2002-09-11 11:42:13

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropeczka <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aln464$685$...@n...kki.krakow.pl...

> [...]
> A jak masz problem z malowaniem pedzelkiem z lakieru to kup maly miekki
> pedzelek malarski, dostepny w kazdym sklepie z art. dla malarzy:)

Nowlasnie jesli chodzi o paski to tez z nich bylam niezadowolona odchodzil
lakier albo zostawaly czarne
kreski, kupuje najzwyklejszy bialy (nie perlowy) i delikatny jasno rozowy
lakier, Jesli chodzi o malowanie
trzeba troche cierpiwosci bo jak reka sie zatrzesie )))))) ... ale mozna
dojsc do wprawy
Mi to wychodzi juz calkiem niezle a poza tym chyba nikt pod lupa nie oglada
paznokci chodzi
przeciez o estetyczny wyglad )))))))))

1. Data: 2002-09-11 16:35:08

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Sep 2002 13:42:13 +0200, Flowera <b...@p...com> wrote:
[...]

nigdy nie robilam frencza wiec zadam lamerskie pytanie: co sie robi
najpierw, biale koncowki czy rozowa reszte?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

klasyczny zegarek?
serum Avonu
Uda- jak wyszczuplić?