[frywolitki] pytanie do bardzo doświadczonych

1. Data: 2005-04-04 11:48:08

Temat: [frywolitki] pytanie do bardzo doświadczonych
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy moge robic frywolitki z nici bawelnianych "MAXI" Altun Basak, poniewaz
chcialabym z tych frywolitek zrobic wstawki na boku nogawki spodni, czy to
mozliwe? czekam na wszelkie odpowiedzi.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

2. Data: 2005-04-04 18:57:36

Temat: Re: [frywolitki] pytanie do bardzo doświadczonych
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moge robic frywolitki z nici bawelnianych "MAXI" Altun Basak, poniewaz
> chcialabym z tych frywolitek zrobic wstawki na boku nogawki spodni, czy to
> mozliwe? czekam na wszelkie odpowiedzi.

Wszystko jest możliwe :) tylko obawiam się że te nitki mają za slaby skrę
więc będzie nie za dobrze to wyglądało i będą się bardzo kosmacić więc to
kwestia wypróbowania i zaakceptowania efektu :)
Ale wierz mi frywolitki da sie robić nawet mulinką jak się człowiek uprze
hihihi

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

3. Data: 2005-04-04 18:59:55

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kwestia wypróbowania i zaakceptowania efektu :)
> Ale wierz mi frywolitki da sie robić nawet mulinką jak się człowiek uprze

Dzieki wiec chyba sprobuje :o)\

4. Data: 2005-04-04 20:27:03

Od: "Olgasw" <olgasw@poczta_WYTNIJ_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moge robic frywolitki z nici bawelnianych "MAXI" Altun Basak, poniewaz
> chcialabym z tych frywolitek zrobic wstawki na boku nogawki spodni, czy to
> mozliwe? czekam na wszelkie odpowiedzi.

Najlepsza jest nitka zlozona z trzech niteczek skreconych podwojnie - czyli
razem z szesciu nitek...
Olgasw

5. Data: 2005-04-04 20:29:26

Od: "Olgasw" <olgasw@poczta_WYTNIJ_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale wierz mi frywolitki da sie robić nawet mulinką jak się człowiek uprze
hihihi

Dla chcacego nic niemozliwego - hihi
Ja kiedys tez tak myslalam... Dopoki nie skusilam sie na kordonek Floretta
(firmy coats)...
Hmm - skore na rekach to ja mialam niezle poprzecinana...
Jak dla mnie zbyt elastyczna...
Olgasw

6. Data: 2005-04-04 20:35:32

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olgasw wrote:

> Hmm - skore na rekach to ja mialam niezle poprzecinana...
> Jak dla mnie zbyt elastyczna...
> Olgasw

To ciekawe, bo Ela studentka (żyjesz Elu?) robiła z floretty i efekty
były ok i ręce całe ;)
Ja bym się bała basaka, bo jest sliski i moga być problemy z
zakańczaniem (rozwiązujące się supełki i te sprawy ;) ), floretta jest
przynajmniej troszkę szorstka.
Swoją drogą mam jeden motek nici do koronek DMC, nr 80 i czekają, aż
znajdę frywolitkowe zastosowanie ;) Ciekawa jestem, jak się sprawdzą ;)
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

7. Data: 2005-04-04 20:51:18

Od: "Olgasw" <olgasw@poczta_WYTNIJ_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Swoją drogą mam jeden motek nici do koronek DMC, nr 80 i czekają, aż
> znajdę frywolitkowe zastosowanie ;) Ciekawa jestem, jak się sprawdzą ;)

Basaka nie znam...
A moje lapki - no coz - moze dlatego ze dosc mocno zaciskam...
pozdrawiam
Olgasw
www.olgasw.webpark.pl

8. Data: 2005-04-04 21:50:56

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bawełniany basak jak najbardziej się nadaje, tylko jest mięciutki i ma
mniejszy "ślizg" (niz np.aida lub cebelia)- robiłam z niego jakieścośtam i
porównałabym go własnie z florettą.Przy bardzo mocnym zaciskaniu węzełków może
stawic stanowczy opór. Ale nie będzie najmniejszego problemu z węzełkami i
zakańczaniem, bo to jest uczciwa bawełna (to sliskie paskudztwo ma 80%
poliestru) DMC 80 -mmmm... poezja dla cierpliwych, dla pasjonatów polecam
jeszcze cieńsze hakelgarn - 100 ;-)

9. Data: 2005-04-05 06:22:22

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (firmy coats)...
> Hmm - skore na rekach to ja mialam niezle poprzecinana...

dla mnie florettą robiło się bardzo dobrze a cieniowana jest super - ostatni
zastosowałam na koszulakch na jajka :) cebelia DMC też jest niezła ale jak
dla mnie za miękka :)

--
Białystok GG 1582381

aniołki