SZYCIE - może komuś się przyda

1. Data: 2005-04-04 12:34:00

Temat: SZYCIE - może komuś się przyda
Od: "koralina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może komuś się przydadzą czytelne wykroje odzieżowe. Wystawiłam na allegro pięć
takich zeszytów:

koralina

2. Data: 2005-04-04 13:50:12

Temat: Re: SZYCIE - może komuś się przyda
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ta wiadomosc to spam!!!

3. Data: 2005-04-04 14:40:06

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ta wiadomosc to spam!!!

Litości! Stale podglądam listę i ktoś podaje adresy na allegro. No i tylko mnie
się dostaje nagana, że to spam. Może i spam, ale myślałam, że takie wykroje
komuś się przydadzą. A gdy nie wie, że są - to jak je może znaleźć?

pozdrawiam

koralina

4. Data: 2005-04-04 19:51:09

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl wrote:

> [...]
> się dostaje nagana, że to spam. Może i spam, ale myślałam, że takie wykroje
> komuś się przydadzą. A gdy nie wie, że są - to jak je może znaleźć?

Czytelniczki tej grupy nie są idiotkami- wiedza, gdzie szukać, a jak nie
wiedzą, umieją zapytać.
Złamałaś zasady tej grupy. Przypuszczam, że nawet się nie pofatygowałaś
do FAQ.
Abuse wita.
J.

5. Data: 2005-04-05 14:57:45

Od: "kaśka " <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A komu potrzebne są te starocie? szyję i uważam, że to już nie na czasie moda
się zmienia a nawet jeśli wraca w określone lata to ze zmianami. Młode
dziewczyny szukają wciąż coś nowego a i starsze też nie chcą wyglądać jak z
innej epoki. to tyle pozdrawiam kaśka z sejn

[frywolitki] pytanie do bardzo doświadczonych
aniołki
anioł stróż
[Wrocław] spotkanie
Tkaniny