[frywolitki] szukam kursu

1. Data: 2004-10-26 22:09:30

Temat: [frywolitki] szukam kursu
Od: "else" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poratujcie, szukam przystępnego opisu jak się robi frywolitkę 'metodą
odwróconego czółenka'. jak na razie znalazłam jakiś ponury opis że to
się wiąże na igle (???) i nie bardzo chce mi sie w to wierzyć

Pozdrawiam
Else

1. Data: 2004-10-27 05:39:48

Temat: Re: [frywolitki] szukam kursu
Od: "Joanna Nowacka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

else <e...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> odwróconego czółenka'. jak na razie znalazłam jakiś ponury opis że to
> się wiąże na igle (???) i nie bardzo chce mi sie w to wierzyć

http://www.geocities.com/tatrasutra/how2tat.html

Na igle to inny rodzaj frywolitki, podobno latwiejszy. Ja sie jeszcze
frywolitka nie zajmuje, ale moze przyjdzie na to czas :)
Zajrzyj na forum kaan, tam o frywolitce jest duzo
www.kaan.pl

Pozdrawiam,
Asia, Holandia

1. Data: 2004-10-27 06:12:13

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "else" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Poratujcie, szukam przystępnego opisu jak się robi frywolitkę 'metodą
> odwróconego czółenka'. jak na razie znalazłam jakiś ponury opis że to
> się wiąże na igle (???) i nie bardzo chce mi sie w to wierzyć

Nic podobnego. Jak całą frywolitkę się robi na igle to i owszem. Ale jesli
robisz czółenkiem to tę część też czółenkiem. Kurs z Anny puszczam na priv.
Gocha

1. Data: 2004-10-27 08:21:47

Temat: Odp: [frywolitki] szukam kursu
Od: "Marcin" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:clneo2$6fc$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
>
> Nic podobnego. Jak całą frywolitkę się robi na igle to i owszem. Ale jesli
> robisz czółenkiem to tę część też czółenkiem. Kurs z Anny puszczam na

A czy ja też mogłabym się załapać? Od dawna szukam czegoś przystępnego, z
czego bym mogła czerpać naukę.

Aneta

1. Data: 2004-10-27 09:18:01

Od: "Anngo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja też mogłabym się załapać? Od dawna szukam czegoś przystępnego, z
> czego bym mogła czerpać naukę.
>
> Aneta

I ja tez, ja tez, please, please, please...
(patrz post "jak to sie robi" z wczoraj)
Anngo

1. Data: 2004-10-27 12:45:03

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odezwijcie się na priv, to dostaniecie.
Gocha - wrednota jedna i wygodnickie babsko.

1. Data: 2004-10-27 15:07:52

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz podać swój adres bo mi poczta wróciła
aneta
]
Użytkownik Gocha <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:clo5ir$o1$...@a...news.tpi.pl...
> Odezwijcie się na priv, to dostaniecie.
> Gocha - wrednota jedna i wygodnickie babsko.

pyt. ad. koszyczków wielkanocnych
male pytanie :)
[frywolitki] Jak to sie robi?
Kanwy z nadrukiem z Kubusiem...