frywolitkowa bielizna

1. Data: 2003-05-27 18:45:23

Temat: frywolitkowa bielizna
Od: "agapx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :))
ja co prawda nie robie frywolitek , ale to jest śliczne więc dla wszystkich
zainteresowanych podaje link (coś raczej do inspiracji, bo schematu tam
chyba nie ma), na pewno warto popatrzeć

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Nikiforov
avv67nt&RubrID=3684&Show
=%3E%3E&sort=0

--
agnieszka (ustka)

1. Data: 2003-06-27 17:14:14

Temat: Re: frywolitkowa bielizna
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jezu a skąd wziąć do tego schemat - to jest boskie !!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2003-06-27 19:14:12

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezu a skąd wziąć do tego schemat - to jest boskie !!!!!!!!!!!!!

>Aha!!!!

a ja mam wzor tego rozowo-bialego jest b. prosty w wykonaniu , tylko co z tego ...
nie mam jak tego wyslac,

przeczytaj moj watek frywolitki zaproszenie do dyskusji.
Pozdrawiam,

Anna

1. Data: 2003-06-28 07:40:04

Od: "Connie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie to można obejrzeć? Bo nie mogę znaleźć początkowego posta na
grupie...

Con

1. Data: 2003-06-28 09:46:31

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-06-30 11:36:36

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a ja mam wzor tego rozowo-bialego jest b. prosty w wykonaniu , tylko co z
tego ... nie mam jak tego wyslac,

Aniu próbowałam pisać na priva ale mi wraca więc piszę tu.
Napisz czemu nie możesz wysłać, czy chodzi Ci o to że schemat jest " mało
czytelny" czy .....
Pozdrawiam
Daga
PS napisz na priva

1. Data: 2003-06-30 12:01:23

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):

> tego ... nie mam jak tego wyslac,
>
> Aniu próbowałam pisać na priva ale mi wraca więc piszę tu.
> Napisz czemu nie możesz wysłać, czy chodzi Ci o to że schemat jest " mało
> czytelny" czy .....

Schematu nie ma!

Jest opis (skrotowy) BARDZO MALYM DRUKIEM nie sposob tego zeskanowac
(probowalam!!!!!).
Mozna to rozpisac, ja to zrobilam na wlasny uzytek, ale przepisywanie to
KATORZNICZA PRACA.
Na prawde nie mam az tyle czasu.

Stad te moje prosby o pomoc! Skroty sa angielskie (wydawnictwa z lat 20-30)
i niekonsekwentne.
Po pewnym czasie nabiera sie wprawy, ale...
Pozdrawiam,
Anna
> Pozdrawiam
> Daga
> PS napisz na priva
Cos jest nie tak z poczta w gazeta.pl ja moge pisac listy a do mnie nic nie
dochodzi. stad pisze tu!

1. Data: 2003-06-30 12:12:07

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

probowalam wyslac Ci opis tak jak ja rozpisuje te skroty.
Czy cos pomoglam?
Pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2003-06-30 14:46:21

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Aniu,dostałam maila od Ciebie,adres posłałam i przypominam,że możesz mnie do
woli wykorzystywać w ręcznym rozrysowywaniu wzorów, o ile tylko będę to
potrafiła - może mi podeślij jakies - tylko z jakimś adresem zwrotnym -
choćby "poste restante" - bo sama wiesz jak nasze skanerskie próby sie
kończyły...:)i jeśli mi wyjdzie to chetnie Cię w tym wyręczę:) Zosia

1. Data: 2003-06-30 15:51:07

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> woli wykorzystywać w ręcznym rozrysowywaniu wzorów, o ile tylko będę to
> potrafiła - może mi podeślij jakies - tylko z jakimś adresem zwrotnym -

- przepraszam, ze pisze tutaj ale nic od Ciebie nie dostalam, sprawdzilam
jeszcze raz. (17.45 czasu polskiego). Napisz prosze na ten alternatywny
adres email.
A ja mysle nad jak najlepszym skanowaniem.
Pozdrawiam,
Anna

UL Radawnica
7ya
[szydelko] zwierzaki - kolejna prosba o tlumaczenie
[szydelko] znalazlam filizanke!
kwiaty ;-p