Podzielę się z wami dygresją...

1. Data: 2003-05-27 22:33:22

Temat: Podzielę się z wami dygresją...
Od: "zuza" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie...
Chodziłam sobie dzisiaj po innych grupach dyskusyjnych - o tematyce gier.
Na wszystkich każdy chce być mądrzejszy i cwańszy od drugiego.
Wyklinają na siebie za to,że gra na przykład w "The Sims" a nie w Quake'a.
Wysyłają sto tysięcy postów na ten sam temat, w którym jest tylko jedno slow
i to zazwyczaj niecenzuralne. Dostaje się od tego kociokwiku, nie wiadomo
co jest prawdą a co żartem - złym żartem. Wysyłają linki, gdzie podobno są
fily do ściągnięcia, a które są poprostu ślepymi uliczkami, bądź zarodkami w
irusów.
Widać to po adresach, a poza tym czasem ktoś się na to nabiera i przeklina z
tego powodu.
Okropność. Jedno zdanie ciśnie mi się tylko na usta:
O TEMPORA O MORES.
A u nas każda z nas dzieli się wszystkim co ma nie chcąc niczego w zamian, p
omaga
kompletnie bezinteresownie i jeszcze mile się odzywa nie szczędząc zachwytu
lub zwykłej sympatii. Tak mi ciepło się zawsze robi, jak czytam wasze posty.
..
Tam natomiast rozciągają się mroczne, nagie, lodowate pustkowia ludzkiej pyc
hy,
próżności, obłudy i chęci jakiegokolwiek zysku. Taki post jak: kupię pirata
jakiejś gry
do trzech złoty, oferty na priv, nie jest rzeczą żadką. Albo jeden drugiego
licytuje czy
to prawda,że można dostać już screener Matrixa 2? Czy to możliwe-pytają-e,ch
yba
nie, to jakiś frajer ci powiedział... Jakby im było szkoda tych 12 złotych n
a kino raz na
jakiś czas. A tak nawiasem mówiąc, to screener Matrixa już dawno jest w siec
i, tylko trzeba
mieć znajomości i wiedzieć gdzie szukać; stąd wiadomo, że nie są takimi spec
ami od tematu
za jakich się uważają. Nie rozumiem czasem ludzi... Naprawdę nie rozumiem. A
u nas tak
błogo i tak przyjemnie... Dziękuję wam za to, dziewczyny, serdzecznie dzięku
ję!!!
Wasza zawsze
Zuza :)

1. Data: 2003-05-28 05:35:20

Temat: Re: Podzielę się z wami dygresją...
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie dlatego oglądam tylko tą grupę. No chyba, że mam jakieś pytanie
tematyczne to zadaję pytanie, czekam na odpowiedź i zmiatam czym prędzej. A
i tak zostałam już raz zklęta, bo ośmieliłam się zapytać pomownie o to samo.
Każdy ma prawo dobierać sobie sam znajomych. Tych wirtualnych też. Miło jest
porozmawiać chociażby nawet o grach, ale nie z chamstwem. Każdy szuka
podobnych sobie do dyskusji a innych omija i tak niech zostanie. Szkoda
tylko, że to chamstwo jest tak liczne i tak głośne. I to nie tylko w
internecie niestety. Ten fakt nie napawa zbytnio optymizmem. Jedyna nadzieja
w tym, że niektórzy z nich to jednak ludzie młodzi, lekko zbuntowani i może
z czasem nieco nabiorą powściągliwości w słowach.
Gocha

1. Data: 2003-05-28 06:42:35

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze gorsza grupa jest chyba ta polityka, gdzie kilku ludzi prowadzi za
soba faktyczne wojny. Co do grup gier, lepiej jest wchodzic na strony, ktore
dotycza tych gier i tam mozna dostac lepsze i konkretniejsze informacje.
Gra ktoras z Was w gry komputerowe?
Ja jakis czas temu bylam tym zapasjowana. Lubilam RPG, strategiczne i (nie
wiem jak to sie nazywa po polsku), cos w rodzaju budowania roznego rodzaju
domkow, mlynow, piekarni, farm itd (Settler, Anno, Age of Empires). Ostatnio
troche mi sie to przejadlo. Gram od czasu do czasu w Diablo w BN i z
niecierpliwoscia czekam na nastepny patch.

MonikaB

1. Data: 2003-05-28 07:06:38

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"zuza" <s...@p...fm> :

> [...]
> możliwe-pytają-e,ch yba
> nie, to jakiś frajer ci powiedział... Jakby im było szkoda tych 12

No do tego muszę napisać ze dwa zdania bo zakrawa to trochę na grupową
hipokryzję ;)
U nas też niejednokrotnie pojawiają się posty czy ma ktoś najnowszą
Annę/Kram z robótkami/Moje robótki itd. i mógłby mi zeskanować, bo:
- podobają mi się tylko 3 wzory i nie chcę wydawać pieniędzy na całą
gazetę
- kupiłam już w tym miesiącu to czy tamto i nie mogę sobie pozwolić na
więcej wydatków
- ....
To zupełnie ten sam przypadek, który opisujesz powyżej, tyle że im szkoda
na kino, a nam na gazety.

Z resztą mniej lub bardziej się zgadzam :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-05-28 07:25:11

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zdaje się, ze dałaś poczatek dłuższej dyskusji:) zgadzam sie,ze atmosfera na
grupie jest rzeczywiście fantastyczna, może nie "zawsze" , ale zazwyczaj. To,co
czasem trochę zakłóca sielankę to i tak jedynie drobne zgrzyty:) jednak w
przypadku piractwa to my też do końca czystego sumienia nie mamy, niestety. Ale
swoja dygresje zamieściłas tu dokładnie w dniu, w którym na innym forum ukazał
się post "kto chce kupić płyte z wzorami" i z objasnieniem,że są to wzory
ściągane z internetu. Tu już się trochę zasępiłam...Zosia

1. Data: 2003-05-28 07:28:01

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Biermann" <m...@g...de> :

> (...) Gra ktoras z Was w gry komputerowe?

Pewnie ! Tyle, że nic z tego co opisujesz. Ja grywam we wszelakie wyścigi
samochodowe - Revolta, Collina, Need for speed. A poza tym to uwielbiam
różne małe gierki - logiczne, platformówki itp.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-05-28 07:38:15

Temat: Re: Podziele; sie; z wami dygresja;...
Od: Ewa Zimkowska <e...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Monika Biermann napisa?:
> Jeszcze gorsza grupa jest chyba ta polityka, gdzie kilku ludzi prowadzi za
> soba faktyczne wojny.

Hej,
ale nie wsze;dzie jest tak z'le. Grupa pl.rec.ogrody jest równiez. przemi?a (tzn. jak

robótkowa).

Pzdr
Ewa (Wroc?aw)

1. Data: 2003-05-28 07:42:37

Od: "zuza" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tak, zgadzam sie z wami,ze nierzadko jedna prosi druga o zeskanowanie
jakiegos
wzoru z najnowszej gazety. Nie zgadzam sie jednak, ze to to samo co szukac
sreenera Matrixa. Ja zawsze robie tak: jest jakis film, który wchodzi do
kin, a który
bardze chce zobaczyc, bo wiem, ze jest dobry, albo mam do niego sentyment
(np. Matrix2,
LOTR czy Harry Potter), to ide najpierw do kina, zeby zobaczyc to na duzym
ekranie,
a potem predzej czy pózniej i tak mam kopie. W moim zawodzie mam duzo
dostepu
do pirackich filmów, gier czy muzyki. Nie zarabiam kokosów i nie stac mnie
na wydawanie
po 100 zlotych na kazdy DVD, który mnie interesuje (nowosci tyle kosztuja)
albo gre.
A co do schematów haftu krzyzykowego, to powszechnie znany jest fakt, iz
tylko w tych
niedostepnych na rynku polskim sa one najpiekniejsze. Jak jezdzilam jeszcze
do Niemiec
dosyc czesto, to chodzilam do takiego marketu, który nazywal sie Muller, tam
to dopiero
byly wzory!!! Kupilam tam troche Lanarte (miniatut New Romantics). Gdyby
rzeczywiscie
bylo jakies pismo (po polsku), które wydaje naprawde godne wzory kupowalabym
je, bo wole sobie liczyc
z gazety niz z wydruku, poza tym jest ogólnie wygodniej. Mam sama w zanadrzu
kilka gazet, które kupilam,
bo rzeczywiscie bylo cos, co mnie oszolomilo, ale reszta... A te cale
zestawy do haftowania? Nie ma czegos takiego.
No, moze jakies pojedyncze by sie znalazly, ale wiekszy wybór? Nie ma, ja
nie widzialam.
Czy gram w jakies gry komputerowe?
Oczywiscie! Moja ukochana sa The Sims oraz Settlers. Tej drugiej mam caly
zloty zestaw od
1 do 4. A tej pierwszej mam wszystkie oprócz tego ostatniego dodatku, na
który mnie na razie
nie stac, ale za jakis czas napewno kupie.
To tyle, rozgadalam sie...
Dzieki z riposty i za to,ze trzymamy sie razem.
Zuza :)
Użytkownik Monika Biermann <m...@g...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:bb1lgm$u42$06$...@n...t-online.com...

1. Data: 2003-05-28 14:47:17

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No do tego muszę napisać ze dwa zdania bo zakrawa to trochę na grupową
> hipokryzję ;)

A feee ;), Moniko, my to co innego, my jesteśmy TWA (Towarzystwo Wzajemnej
Adoracji). Nawzajem sobie przesyłamy uśmieszki:) i miłe słowa :). Co, może
nie?
I jest nam z tym dobrze. A rzeczywiście są grupy gdzie jest bardzo niemiło.
Chociaż sądząc po tematyce grupy powinno być inaczej.

> [...]
> Annę/Kram z robótkami/Moje robótki itd. i mógłby mi zeskanować,

> To zupełnie ten sam przypadek, który opisujesz powyżej, tyle że im szkoda

Popieram, zwłaszcza że te pisma kosztują naprawdę niewiele. Ale zawsze
chętnie podzielę się wzorkami z numerów archiwalnych.

> Z resztą mniej lub bardziej się zgadzam :)

To się zdecyduj - mniej lub bardziej - bo nie wiem :)

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-05-28 17:20:56

Od: Krystyna <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha wrote:
> [...]
> i tak zostałam już raz zklęta, bo ośmieliłam się zapytać pomownie o to samo.
Dla niekturych grup jest to typowe, nie zawsze wynika co prawda z zlego
wychowanai ale jest nagminne i denerwuje.

> Każdy ma prawo dobierać sobie sam znajomych. Tych wirtualnych też.
Na szczescie.

> [...]
> w tym, że niektórzy z nich to jednak ludzie młodzi, lekko zbuntowani i może
> z czasem nieco nabiorą powściągliwości w słowach.
Tez kiedys (nie tak dawno zreszta) bylam mloda i zbuntowana, ale tak
jakos nie widzialam zadnbego sensu w wysywaniu innych ludzi, lub terz
gnojeniu kogos bo nosi czerwone spodnie a ja nie lubie czerwieni. Mam
wiec wrazenei bardzo nieprzyjemne ze oni nie nabiora powsciagliwosci bo
tez i po co wszystko dotad uzyskali chamstwem. Troche jestesmy (nie
muwie konkretnie ze my jako grupa, ale my jako ludzie) temu wionni bo w
koncu to my nie reagujemy na niegrzeczne zachowania u dzici przkonujac
sie ze z tego wyrosna, a potem mamy co mamy.
I tym nie optymistycznym akcentem zakoncze

--
=::Krystyna::=

frywolitkowa bielizna
UL Radawnica
7ya
[szydelko] zwierzaki - kolejna prosba o tlumaczenie
[szydelko] znalazlam filizanke!