Re: Podzielę się z wami dygresją...

From: "Monika Biermann" <m...@g...de>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Podzielę się z wami dygresją...
Date: Wed, 28 May 2003 08:42:35 +0200

Jeszcze gorsza grupa jest chyba ta polityka, gdzie kilku ludzi prowadzi za
soba faktyczne wojny. Co do grup gier, lepiej jest wchodzic na strony, ktore
dotycza tych gier i tam mozna dostac lepsze i konkretniejsze informacje.
Gra ktoras z Was w gry komputerowe?
Ja jakis czas temu bylam tym zapasjowana. Lubilam RPG, strategiczne i (nie
wiem jak to sie nazywa po polsku), cos w rodzaju budowania roznego rodzaju
domkow, mlynow, piekarni, farm itd (Settler, Anno, Age of Empires). Ostatnio
troche mi sie to przejadlo. Gram od czasu do czasu w Diablo w BN i z
niecierpliwoscia czekam na nastepny patch.

MonikaB