fryzjer Atelier w Gdansku - relacja

1. Data: 2003-06-03 05:41:03

Temat: fryzjer Atelier w Gdansku - relacja
Od: "Beata" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiecalam, wiec pisze. Bylam, wypilam z panem Zbyszkiem kawe,
porozmawialismy sobie z grubsza, co chce miec na glowie i hopla! Usiadlam,
20 minut szczeku narzedzi i...jestem po raz pierwszy od lat zadowolona ze
strzyzenia. Moje wlosy do latwych nie naleza - bardzo duzo, bardzo sucho i
pierzasto na glowie, teraz mam doskonala, naturalna poldluga fryzure na
lato, ktora wystarczy umyc i wstrzasnac, by miala ksztalt:-)
Aha- z mojego punktu widzenia to ewidentne odkrycie - po raz pierwszy od
niepamietnych czasow nie mylam natychmiast glowy po wizycie u fryzjera, bo
kobieta, ktora mnie czesala - naprawde potrafi to robic :-)
Cena - 60 zl za strzyzenie jak na warunki trojmiejskie to nie jest
najtaniej, ale IMHO - zdecydowanie warto.

pozdrawiam,
Beata
r...@g...pl

1. Data: 2003-06-03 09:34:12

Temat: Re: fryzjer Atelier w Gdansku - relacja
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
: Obiecalam, wiec pisze. Bylam, wypilam z panem Zbyszkiem kawe,
: porozmawialismy sobie z grubsza, co chce miec na glowie i hopla!
[ciach]
: kobieta, ktora mnie czesala - naprawde potrafi to robic :-)

To kto Cie czesał? ;)
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-03 20:30:40

Od: "Beata" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@B...onet.pl> napisał >
> [...]
> [ciach]
> : kobieta, ktora mnie czesala - naprawde potrafi to robic :-)

----------------
Myslalam, ze to zrozumiale..:-) Pan Zbyszek mnie strzygl, a kobieta, ktorej
imienia niestety nie pamietam- czesala.

Beata
r...@g...pl

1. Data: 2003-06-05 21:01:45

Od: "DJB" <djb@(at)netday.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia swego czasu polecila mi P. Anetke :),ale ze jest na urlopie to ide
jutro do P. Zbyszka
Dzieki Kasiu jeszczze raz za rade
i pozdrawiam
KaskA

depilacja woskiem - pachy
Nadmierne owlosienie
woda z octem na włosy?
Zerwany paznokieć
Do Warszawianek o prostych, gęstych i sztywnych włosach - fryzjer dobry/tani - polecicie?