fryzjer - Gliwice

1. Data: 2005-06-23 11:51:45

Temat: fryzjer - Gliwice
Od: ^aniolek^ <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

tym bardziej cieplo ze po raz pierwszy.
Niedlugo bede przebywala w tym miescie na urlopie, ale wczesniej
wybieram sie na slub i potrzebuje namiary na dobrego fryzjera (czesanie)
mam krotkie wlosy i nie chce ryzykowac ze idac do pierwszego lepszego
nie wyjde z kaskiem futbolisty na glowie :)))

bede wdzieczna za jakies podpowiedzi :)

--
* ^aniolek^ || ...
* syganturka w remoncie

1. Data: 2005-06-23 13:04:50

Temat: Re: fryzjer - Gliwice
Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "^aniolek^" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> mam krotkie wlosy i nie chce ryzykowac ze idac do pierwszego lepszego
> nie wyjde z kaskiem futbolisty na glowie :)))

nie bylam nigdy u niej ,ale poczytaj sobie to forum ona jest tam opiekunem
forum
http://www.wizaz.pl/forum/forumdisplay.php?f=20
pozdrawiam
Aleksa_Be

1. Data: 2005-06-23 13:58:35

Od: "Ewcia" <e...@h...com.spam.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam salon "Ludwig". Maja dwa salony w Gliwicach. Jeden na ulicy
Zygmunta Starego, a drugi przy rynku (nie znam ulicy). Ja ostatnio bylam u
tego przy rynku na farbowaniu i strzyzeniu u Pani Agnieszki i wyszlam bardzo
zadowolona. Wydaje sie byc profesjonalistka.

Pozdrawiam!

E.

1. Data: 2005-06-24 12:56:43

Od: ^aniolek^ <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

^aniolek^ wrote:

bardzo dziekuje za sugestiei podpowiedzi, umowilam sie do "Ludwiga"
jak wroce z urlopu to sie napisze wrazenia :)

* ^aniolek^ || ...
* syganturka w remoncie
* ...

1. Data: 2005-07-21 05:20:48

Od: ^aniolek^ <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewcia wrote:
> [...]
> tego przy rynku na farbowaniu i strzyzeniu u Pani Agnieszki i wyszlam bardzo
> zadowolona. Wydaje sie byc profesjonalistka.

Juz po urlopie (deszczowym niestety)

Skorzystalam z salonu "LUDWIG" na Wysokiej (przy rynku)i jestem bardzo,
bardzo zadowolona. Czesala mnie Pani Ewa i po wyjsciu bylam naprawde pod
wrazeniem, zrobila dokladnie taka fryzurke (w krotkich wlosow) jaka
lubie i nawet specjlanie jej nie sugerowalam co chce na glowie miec
(oprocz wlosow). Cena bardzo przystępna, mycie wlosów z cudownym masazem
glowy trwa chyba z 15 min, mila i profesjonalna obsluga, aha i co wazne
- fryzura trzymala sie w niezmienionym stanie do samego rana :)(przezyla
cale wesele)

pozdrawiam i dzieki za wszelkie sugestie

--
* ^aniolek^ || ...
* syganturka w remoncie

pękające nczynka co z tym robić?
Kosmetyki na rozstępy itp
przegląd kremów tonujących i co polecacie
uroda
makijaz oczu i brwi